دشمن به‌دنبال جنگ روانی است
کد خبر: 4099142
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

دشمن به‌دنبال جنگ روانی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال جنگ روانی است، گفت: روش دشمن در اغتشاشات اخیر تداعی‌کننده جنگ هشت ساله است، چراکه در آن زمان هم دشمنان با تمام توان رسانه‌ای خود به مبارزه با انقلاب اسلامی برآمدند.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در مراسم بزرگداشت شهید بسیجی «سیدروح‌الله عجمیان» که امروز، 22 آبان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) کوهدشت برگزار شد، گفت: دشمن به‌دنبال جنگ روانی است و چون حرفی برای گفتن ندارند صرفاً با ایجاد بلوا و جنگ رسانه‌ای به‌دنبال شلوغ‌کاری است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر با حضور هوشمندانه مردم شکست دیگری در کارنامه دشمن ثبت خواهد شد، افزود: روش دشمن در اغتشاشات اخیر تداعی‌کننده جنگ هشت ساله است، چراکه در آن زمان هم دشمنان با تمام توان رسانه‌ای خود به مبارزه با انقلاب اسلامی برآمدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه بیشتر کسانی که در اغتشاشات اخیر باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شدند افراد مسئله‌داری بودند که شناسنامه آنان معلوم و مشخص است و البته در این بین گروهی هم دچار احساسات کاذب شدند، اضافه کرد: شهرستان کوهدشت در دوران انقلاب اسلامی افتخارات زیادی کسب کرده است و شهادت بسیجی سیدروح‌الله عجمیان افتخار دیگری بر افتخارات مردم ولایت‌مدار کوهدشت اضافه کرد.

یادآور می‌شود، شهید بسیجی سیدروح‌الله عجمیان از اهالی شهرستان کوهدشت و ساکن استان البرز بود که در اغتشاشات روز 12 آبان در بهشت سکینه کرج توسط تعدادی از اغتشاشگران به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha