گیلان؛ میزبان مسابقات سراسری قرآن فراجا
کد خبر: 4099054
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

گیلان؛ میزبان مسابقات سراسری قرآن فراجا

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان از برگزاری بیست‌و‌هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا به مدت سه روز در رشت خبر داد.

حجت‌الاسلام اسدی ارجمندی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان

حجت‌الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از میزبانی گیلان برای مسابقات سراسری قرآن نیروی انتظامی خبر داد و اظهار کرد: بیست‌و‌هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا به مدت سه روز از تاریخ 24 تا 26 آبان‌ماه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان در مجتمع فرهنگی – تفریحی نرگس زیباکنار رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 250 نفر از کارکنان برگزیده نیروی انتظامی شامل کادر و وظیفه در 10 رشته قرآنی شرکت می‌کنند، افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ کل و حفظ 20، 15، 10 و 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و درک مفاهیم سطح 1 و 2 قرآن و اذان به‌صورت جداگانه بین کارکنان پایور و وظیفه برگزار می‌شود.

اسدی ارجمندی انس بیشتر کارکنان و سربازان و جریان‌سازی قرآنی در مجموعه انتظامی را هدف برگزاری مسابقات قرآنی دانست و گفت: نفرات برتر این دوره به مسابقات سراسری نیرو‌های مسلح که سال آینده به میزبانی سپاه پاسداران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha