برگزاری مسابقه «برای حلما بنویسید ...» در لرستان
کد خبر: 4098811
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

برگزاری مسابقه «برای حلما بنویسید ...» در لرستان

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با همکاری انتشارات هاویر خرم‌آباد نخستین دوره مسابقه داستانک و یادداشت‌نویسی با محوریت شهدای مدافع امنیت با عنوان «برای حلما بنویسید ...» را برگزار می‌کند.

فراخوان مسابقه داستانک و یادداشت‌نویسیبه گزارش ایکنا از لرستان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با همکاری انتشارات هاویر خرم‌آباد به‌مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مسابقه داستانک و یادداشت‌نویسی با محوریت شهدای مدافع امنیت با عنوان «برای حلما بنویسید ...» را برگزار می‌کند.

ضوابط ارسال اثر

بنابر اعلام دبیرخانه این مسابقه فونت اثر ارسالی باید Bnazanin 13 و در قالب فایل Word با رعایت مسائل نگارشی و دستوری باشد. داستانک و یادداشت ارسالی نباید قبلا چاپ و یا در سایر فراخوان‌ها ارائه شده باشد. حجم اثر ارسالی حداکثر پنج هزار کلمه باشد. داستانک و یادداشت‌های ارسالی می‌توانند با محوریت هر یک از شهدای مدافع امنیت ایران ارائه شوند و محدودیت سنی برای شرکت در مسابقه وجود ندارد.

علاقه‌مندان می‎توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 30 آذرماه امسال به آدرس Havirpublication@gmail.com ارسال کنند و جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09169700406 تماس بگیرند. آثار منتخب در یک کتاب با نام نویسنده اثر منتشر خواهد شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

یادآور می‌شود، انتشارات هاویر با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ایام همه‌گیری ویروس کووید 19 نیز نخستین دوره مسابقه داستانک و داستان‌نویسی با محوریت ماجراهای مرتبط با کووید 19 را برگزار کرد که با استقبال هموطنان مواجه شد و داستان‌های برگزیده این رویداد در کتابی با عنوان «کرونا نیامد که بماند» منتشر شده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۶
0
0
عالی
captcha