تقویت شبکه جامعه‌پردازی دینی با محوریت بانوان در فارس
کد خبر: 4098468
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
قانع مطرح کرد

تقویت شبکه جامعه‌پردازی دینی با محوریت بانوان در فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به لزوم تقویت حضور بانوان در عرصه‌های تبلیغی استان گفت: تقویت شبکه جامعه‌پردازی دینی با محوریت بانوان در استان فارس در اولویت قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس شامگاه، 18 آبان در برنامه استانی مهرواره «راویان باغ بهشت» که به منظور تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ استان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تالار حافظ شیراز برگزار شد، با اشاره به لزوم تقویت حضور بانوان در عرصه‌های تبلیغی استان گفت: تقویت شبکه جامعه‌پردازی دینی با محوریت بانوان در استان فارس در اولویت قرار دارد.

وی به برنامه مهرواره راویان باغ بهشت اشاره کرد و افزود: این مهرواه ترسیمی از هویت حقیقی زن است که مقام معظم رهبری از آن تحت عنوان الگوی سوم زن یاد می‌کنند.

قانع با بیان اینکه زنان در هویت‌آفرینی دینی و کنشگری تبلیغی به‌عنوان ماموریت گام دوم انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند، ادامه داد: انبیای الهی در بستر تربیت زنانه به کمال خود رسیدند. مصداق این قضیه در جهان تشیع را می‌توان حضرت معصومه(س) عنوان کرد که راوی بزرگ جهان اسلام هستند که شهر مقدس قم از برکت وجودی ایشان، علم و معرفت را برای آخرالزمان به ارمغان آورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر اینکه نگاه اسلام به زن منحصر به فرد است، اظهار کرد: مادر، همسر و دختر پیامبر(ص) در زندگی این پیامبر بزرگ خدا نقش ارزنده‌ای ایفا کردند و حضرت خدیجه(س) در مستحکم شدن پایه‌های اسلام نقش داشتند و اسلام با وجود حضرت زهرا (س) به کمال خود رسید.

وی زن را قلب تپنده تربیت جامعه دانست و گفت: در مهراوه «راویان باغ بهشت» از بانوان پیشگام عرصه تبلیغ تقدیر می‌شود که این بانوان در تربیت دینی جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha