ضرورت تسریع تزریق اعتبارات نقشه مهندسی فرهنگی به استان‌ها
کد خبر: 4098329
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

ضرورت تسریع تزریق اعتبارات نقشه مهندسی فرهنگی به استان‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در این استان گفت: در نحوه تزریق اعتبار نقشه مهندسی استان‌ها همچنان دچار مشکل هستیم که باید سریع‌تر رفع شود.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امروز، 18 آبان در نشست مدیران و مسئولان فرهنگی استان با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی به تحول و ابزارهای به روز شده نیاز داریم.

وی تصریح کرد: با ابزارهای 25 سال قبل، امروز نمی‌توانیم در مسیر فرهنگ حرکت کنیم و باید مقتضیات امروز جامعه برای انجام امور فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

قانعی با اشاره به تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در این استان گفت: در نحوه تزریق اعتبار نقشه مهندسی استان‌ها همچنان دچار مشکل هستیم که باید سریع‌تر رفع شود و دولت سیزدهم از ظرفیت خود برای پیشبرد این برش‌های استانی استفاده کند.

مدیرکل ارشاد فارس با گلایه از پراکنده‌کاری در حوزه فرهنگ در استان فارس اظهار کرد: در شورای فرهنگ عمومی فارس مسائلی به طور مستمر مطرح می‌شود اما همچنان شاهد پراکنده‌کاری در دستگاه‌های مختلف استان هستیم که باید رفع شوند و به انسجام برسند.

انتهای پیام
captcha