رفع مشکلات جامعه ایثارگری اردبیل در اولویت کاری قرار گرفته است
کد خبر: 4098291
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

رفع مشکلات جامعه ایثارگری اردبیل در اولویت کاری قرار گرفته است

مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران فرصتی بی‌نظیر بوده و رفع مشکلات جامعه ایثارگری برکات اخروی فراوان دارد.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۱۸ آبان‌ماه، در دیدار چهره به چهره با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اردبیل اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران فرصتی بی‌نظیر است و رفع مشکلات جامعه ایثارگری برکات دینوی و اخروی دارد.

نوری افزود: خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صرفا کار اداری نیست، بلکه کارکنان بنیاد به صورت شبانه‌روزی در خدمت جامعه ایثارگری هستند و از صمیم دل و با نهایت تلاش و کوشش خود، در پی رفع مشکلات و پاسخگویی به درخواست‌های این قشر معظم هستند.

وی تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه در برابر خانواده‌های معظم شهدا دین و رسالتی خطیر و حساس بر عهده داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این دیدارها با 50 نفر از جامعه معظم ایثارگری به صورت چهره به چهره دیدار کرد و ضمن بررسی درخواست‌های ایثارگران که اغلب به موضوع اشتغال و تسهیلات بانکی اختصاص داشت، دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات صادر کرد و به فراخور درخواست‌ها، پیگیری لازم را رأسا از مبادی ذیربط انجام داد.

انتهای پیام
captcha