مؤسسات قرآنی قم برای پیوستن به «شبکه شاد» ثبت‌نام کنند
کد خبر: 4098251
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
تا 26 آبان‌ماه

مؤسسات قرآنی قم برای پیوستن به «شبکه شاد» ثبت‌نام کنند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت قم طی فراخوانی از مؤسسات فعال استان خواست اطلاعات مربوط به معلمانی را که مایل به تشکیل کلاس در شبکه شاد هستند تا 26 آبان‌ماه به اتحادیه قرآنی استان اعلام کنند.

حجت‌الاسلام قادر امینی، مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت قمحجت‌الاسلام والمسلمین قادر امینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم اظهار کرد: با توجه به نهایی شدن واگذاری مراحل نرم‌افزار شاد به مؤسسات قرآنی کشور از مؤسسات فعال استان می‌خواهیم که اطلاعات مربوط به معلمان و مربیانی که مایل به تشکیل کلاس در شبکه شاد هستند تا 26 آبان‌ماه به اتحادیه قرآنی استان اعلام کنند.

وی ادامه داد: شبکه شاد امکانات و مزایای ویژه‌ای از جمله امکان ارسال فایل‌های متنی و تصویری با حجم ۱۰۰ مگابایت، امکان ذخیره ویدیوهای تهیه شده برای هر درس، امکان حضور و غیاب آنلاین و ارتباط دوطرفه با قرآن‌آموزان، امکان حذف و ویرایش پیام‌های ارسالی و امکان ارسال پرسش دارد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت قم در خصوص اطلاعاتی که مدیران مؤسسات باید تکمیل و به این اتحادیه ارسال کنند، گفت: مدیران مؤسسات قرآنی نام استان، نام مؤسسه، نام معلم، کد ملی معلم، شماره تلفن و تعداد کلاس برای هر معلم به‌صورت منفک را در فرم مربوطه تکمیل و تا عصر 26 آبان‌ماه با شماره 09198860016 تماس گرفته و یا اطلاعات مربوطه را در ایتا به همین شماره ارسال کنند.

وی یادآور شد: پیرو این اطلاعیه، مدیران خانه‌های قرآن شهری و روستایی نیز می‌توانند از طریق مؤسسات قرآنی خود و مربیان مرکز خود را ثبت‌نام و اطلاعات خواسته شده را ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha