فعالیت‌های جهادی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند
کد خبر: 4098025
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

فعالیت‌های جهادی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی بایستی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند، بر لزوم برگزاری با کیفیت اردوهای جهادی تأکید کرد.

مهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه کمیته اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۱۷ آبان‌ماه به ریاست مهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات شهبد بهشتی مجتمع کمالوند برگزار شد.

مهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این جلسه با بیان اینکه تمام فعالیت‌های جهادی بایستی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند، گفت: اردوهای جهادی بایستی با کیفیت حداکثری برگزار شود.

وی با بیان اینکه در جلسات این شورا بایستی گزارش و عملکرد اردوی جهادی برگزار شده ارائه شود و نقاط ضعف و قوت آن بررسی شود، ادامه داد: شناسایی مناطق و نیازسنجی در اجرای اردوهای جهادی دارای نقش پراهمیتی است و بایستی اعضای شورا اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: فرآیند اجرای اردوی جهادی بایستی جهت افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مناطق محروم بازتعریف شود.

انتهای پیام
captcha