دولت انقلابی با همکاری نخبگان موانع پیشرفت را کنار می‌‎زند
کد خبر: 4098019
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج:

دولت انقلابی با همکاری نخبگان موانع پیشرفت را کنار می‌‎زند

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور گفت: دولت انقلابی با روحیه جهادی، موانع پیشرفت را با همکاری نخبگان کنار می‌‎زند و همین موضوع باعث شده که دشمنی دشمنان نسبت به این نظام بیشتر شود.

حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی، جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمود محمدی شاهرودی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج کشور، امروز، ۱۷ آبان‌ماه در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: باور به وجود دشمن و غفلت نکردن از آن، صبر و استقامت و بصیرت از جمله وظایف ما در شرایط حساس کنونی است و باید فرمایشات مقام معظم رهبری به‌خوبی برای مردم تبیین و در آنها تدبر شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی است که در دوران حوادث ۴۳ سال گذشته با حضور مردم و امام جامعه مسیرش را به‌درستی شناخته است، افزود: دشمن با بهره‌گیری از حربه‌های شایعه‌سازی و دروغ قصد ناامید کردن مردم را دارد.

محمدی شاهرودی با تأکید بر اینکه اتفاقات اخیر سبب تقویت نظام می‌شود، تصریح کرد: همه تهدیدها و تحریم‌های دشمن ناشی از این است که نظام جمهوری اسلامی ایران زنده و پاینده بوده و تبدیل به الگویی برای همه مستضعفین جهان شده است. وفاداری در بیعت اهمیت بسیار زیادی دارد و اتفاقات اخیر ناخالصی‌ها را جدا کرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج کشور با بیان اینکه در بعضی از مقاطع مسئولان کاری کردند که اعتماد برخی از مردم به نظام کم شد، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولتی انقلابی با روحیه جهادی که موانع پیشرفت را با همکاری نخبگان کنار می‌زند، دشمنی دشمنان نسبت به این نظام بیشتر شد.

محمدی شاهرودی با بیان اینکه امروز دشمن بیش از گذشته احساس خطر می‌کند و از این نظام می‌ترسد، ادامه داد: این در حالی است که همان‌هایی که در دوران دفاع مقدس به ایران سیم خاردار نمی‌دادند، برای دریافت تسلیحات نظامی از ایران صف کشیده‌اند.

محمدی شاهرودی با بیان اینکه اولویت‌بندی تکالیف در مجامع بسیج بعد از رصد مسائل اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: اگر در جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و افتخاراتی داشتیم به برکت اطاعت از امام جامعه اسلامی و معارف ناب اسلامی است، اما عدم کامیابی در برخی بخش‌ها به خاطر عمل نکردن به اسلام و عدم اطاعت از دستورات امام جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه حقیقت مردم ایران اسلامی در روز ۱۳ آبان در نقاط مختلف کشور جلوه‌گر شد، گفت: مردم و بسیجیان باید باور به نصرت الهی و کمک خدا به این نظام را داشته باشند، چراکه همه تلاش دشمنان این است که با حربه شایعه‌سازی و دروغ مردم را از نظام ناامید کنند.

انتهای پیام
captcha