ارائه خدمات رایگان سلامت در مناطق کم برخوردار شیراز
کد خبر: 4097772
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

ارائه خدمات رایگان سلامت در مناطق کم برخوردار شیراز

به همت کانون جهادی کیش‌اندیشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اردوی دو روزه جهادی به منظور ارائه خدمات رایگان سلامت در مناطق کم برخوردار شیراز برگزار شد.

امیر گلستانی، دبیر کانون جهادی «کیش‌اندیشان» دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، امیر گلستانی، دبیر کانون جهادی «کیش‌اندیشان» دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 16 آبان در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان سلامت به ساکنان مناطق کم برخوردار، اردوی جهادی این کانون به مدت دو روز در حاشیه جنوبی شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه طی این دو روز، خدماتی به ارزش مالی 520 میلیون تومان به صورت رایگان به مردم این مناطق ارائه شد، افزود: این برنامه با همکاری داوطلبانه تیم‌های متخصص سلامت اجرا شد.

گلستانی ادامه داد: در این فعالیت جهادی، ۱۷ نیروی متخصص در قالب ۱۰ تخصص پزشکی به صورت داوطلبانه با این برنامه همکاری کرده و به حدود سه هزار مراجعه کننده، خدمات سلامت ارائه کردند.

دبیر کانون جهادی «کیش‌اندیشان» دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: طی این فعالیت نیک‌اندیشانه، بیش از دو هزار و ۷۰۰ تن از مراجعان، با حضور پزشکان عمومی و متخصص ویزیت شده و به بیش از ۱۳۰ مراجعه کننده نیز خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه شد.

وی با یان اینکه همه داروهای تجویز شده به مراجعان به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفت، گفت: در این برنامه جهادی پزشکان متخصص اطفال، پوست و مو، توانبخشی، زنان و مامایی، ارتوپدی، طب ورزشی، داخلی، گوش و حلق و بینی، تغذیه و روان‌شناسی، پزشکان عمومی، پرستاران و همکاران داروساز در کنار یکدیگر و به مدت دو روز، به مردم این مناطق ارائه خدمت کردند.

انتهای پیام
captcha