تقویت مجموعه‌های فرهنگی در دستور کار ارشاد قرار داد
کد خبر: 4097742
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

تقویت مجموعه‌های فرهنگی در دستور کار ارشاد قرار داد

مدیرکل ارشاد لرستان با تأکید بر تقویت سرمایه‌های انسانی در حوزه فرهنگ و هنر لرستان، اظهار کرد: تقویت مؤسسات مردم‌نهاد و مجموعه‌های فرهنگی به‌عنوان بازوان اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در نهایت به تقویت حوزه فرهنگ می‌انجامد.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یک‌شنبه، 15 آبان در بازدید از مؤسسه فرهنگی ـ آموزشی دخترانه دلسا خرم‎آباد با تأکید بر تقویت سرمایه‌های، گفت: تقویت مؤسسات مردم‌نهاد و مجموعه‌های فرهنگی به‌عنوان بازوان اجرایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در نهایت به تقویت حوزه فرهنگ می‌انجامد.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای در بلندمدت موفق خواهد بود که بتواند نیروی انسانی خود را به‌صورت صحیح و اصولی پرورش دهد، افزود: لزوم ایجاد مؤسسات آموزشی و فرهنگی مناسب و کارآمد در استان ضروری است.

احمدی سرمایه انسانی را در ارتقا رشد و بهره‌وری یکی از موضوعات مهم مورد توجه در مدیریت دانست و اضافه کرد: بالاترین و با ارزش‌ترین دارایی یک مجموعه سرمایه‌های انسانی آن هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر تقویت سرمایه‌های انسانی در حوزه فرهنگ و هنر لرستان، اضافه کرد: تقویت مؤسسات مردم‌نهاد و مجموعه‌های فرهنگی به‌عنوان بازوان اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در نهایت به تقویت حوزه فرهنگ می‌انجامد.

در این دیدار گراوند، مدیر مجموعه فرهنگی ـ آموزشی دلسا ضمن بیان گزارشی از روند تأسیس این مجتمع، گفت: دلسا، متشکل از 15 مجموعه مربوط به بانوان با موضوعات مختلفی همچون خانواده، تربیت، تغذیه سالم، خانه خلاقیت، کافه دختران است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع، ارائه محصولات فرهنگی و خدمات رسانه‌ای از دیگر بخش‌هایی هستند که در مجتمع فرهنگی ـ آموزشی دلسا در اختیار همشهریان خرم‌آبادی قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha