پیکر شهید مدافع امنیت «سیدروح‌الله عجمیان» در امامزاده محمد(ع) کرج آرام گرفت
کد خبر: 4097686
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

پیکر شهید مدافع امنیت «سیدروح‌الله عجمیان» در امامزاده محمد(ع) کرج آرام گرفت

آیین تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت «سیدروح‌الله عجمیان» با حضور خانواده شهدا، مسئولان و مردم شهیدپرور استان البرز برگزار شد.

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «روح‌الله عجمیان»

به گزارش ایکنا از البرز، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «سیدروح‌الله عجمیان» امروز، 16 آبان از ساعت ۹ در کرج آغاز شد و هزاران نفر از قشرهای مردم برای قدرشناسی از مدافعان امنیت خود را به این مراسم باشکوه رساندند.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام از ۴۵ متری گلشهر کرج آغاز شد و جمعیت به سمت آستان مقدس امامزاده محمد(ع) در حصارک کرج به حرکت در آمد.

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرج، استاندار البرز، فرمانده سپاه امام حسن(ع) و پرسنل فراجا و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی، مردم قدرشناس و شهیدپرور البرز را برای تشییع این بسیجی فداکار شهید همراهی کردند.

امروز مردم در آیین تشییع پیکر پاک شهید بسیجی به فتنه‌گران و حامیان آنان اتمام حجت کردند که صبرشان لبریز شده و آماده جانفشانی در راه ارزش‌های والای نظام اسلامی هستند.

البرزی‌ها فریاد برآورند که امت خمینی(ره) راه آن پیر فرزانه را در تلاطم گردبادها و حوادث پیچیده گم نخواهند کرد و در راه ارزش‌های والای دینی ثابت‌قدم و استوار ایستاده‌اند.

یادآور می‌شود، شهید سیدروح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت. این شهید مدافع امنیت پنجشنبه هفته گذشته در جریان آشوب آزاد راه کرج ـ قزوین در محدوده بهشت سکینه کرج با ضربات چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha