ملت ایران شکست‌ناپذیرند
کد خبر: 4097600
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰

ملت ایران شکست‌ناپذیرند

دبیر جامعه روحانیت شیراز، ملت ایران را ملتی مؤمن توصیف کرد که از کوه‌ها هم قوی‌تر هستند و سپس افزود: تمام اغتشاشگرانی که دستشان به خون مظلومان و مؤمنان آغشته است، بدانند این ملت ایستاده‌ است و شکست نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شامگاه یکشنبه، ۱۵ آبان در مراسم بزرگداشت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت که در این حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) در مورد انسان مؤمن گفت: آن حضرت فرمودند مؤمن در دینش قوی‌تر و محکم‌تر از کوه‌های سر به فلک کشیده و قدرتمند است.

وی، ملت ایران را ملتی مؤمن توصیف کرد و افزود: ملت ما از کوه هم قوی‌تر است زیرا از کوه می‌توان سنگ جدا کرد اما مؤمن حقیقی و ملت بزرگ ایران افرادی هستند که چیزی نمی‌توان از آنان جدا کرد زیرا آنقدر محکم هستند که هیچ قدرتی نمی‌تواند ذره‌ای از آن‌ها را جدا کند چون نسبت به دینش بخل دارد و به کسی نمی‌دهد.

طاهری یاد شهدای امنیت و مدافع حرم را گرامی داشت و افزود: شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم و شهدای این ملت، مومنینی هستند که جان دادند و از همه چیز خود گذشتند اما حاضر نشدند از دین خود دست بکشند و این معنا تا ظهور مهدی موعود(عج) ادامه پیدا خواهد کرد و انقلاب ما هم ادامه می‌یابد تا به دست مقام معظم رهبری تقدیم به محضر مبارک امام زمان (عج) تقدیم شود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز تأکید کرد: تمام اغتشاشگرانی که دستشان به خون مظلومان و مؤمنان آغشته است، بدانند این ملت ایستاده‌ است و شکست نمی‌خورد.

انتهای پیام
captcha