تلاش گسترده دشمن ناامید کردن ملت ایران است
کد خبر: 4097599
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲

تلاش گسترده دشمن ناامید کردن ملت ایران است

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه امروز تلاش دشمن مأیوس کردن ملت قهرمان ایران است، گفت: سند افتخار ملت ایران ایستادگی در مقابل تمام شیاطین عالم است.

سردار محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)به گزارش ایکنا از فارس، سردار محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) شامگاه یکشنبه، ۱۵ آبان در مراسم بزرگداشت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت که در حرم سیدعلاءالدین حسین (ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به فرموده امام راحل که بکشید ما را مردم ما بیدارتر می‌شوند، گفت: جوانان امروز بدانند به محض پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور دشمن توطئه کرد و همه جا را به هم ریخت و ما با دست خالی مقابل تمام توطئه‌ها ایستادیم و به لطف خدا بر همه آن‌ها فائق آمدیم اما شهدای بزرگی در این راه دادیم و در یک انفجار ۷۲ ستون انقلاب را از ما گرفتند.

وی با بیان اینکه امروز همه تلاش دشمن مأیوس کردن این مردم قهرمان است تا بگوید همه چیز از دست رفت، افزود: در دوران دفاع مقدس روزی که می‌خواستیم ۱۵ نفر را از استان فارس به یک منطقه در خط مقدم ببریم ۱۵ سلاح یکسان نداشتیم به آن‌ها بدهیم اما امروز به لطف خدا موشک‌هایی داریم که برد آن بیش از ۲ هزار کیلومتر است و نقطه‌زنی می‌کند و به همین دلیل دشمن به دست و پا افتاده است.

اسدی با تصریح اینکه سند افتخار ملت ایران آن است که در مقابل تمام شیاطین عالم ایستاده‌ است، افزود: کدام شیطان را سراغ دارید که ذره‌ای از این ملت و انقلاب اسلامی دل خوش داشته باشد. امروز آمریکا، اسرائیل و انگلیس در مقابل ملت ایران به دست و پا افتاده‌اند.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به فرموده امام علی(ع) که فرمودند آنچه مومن را می‌کشد، یاس و ناامیدی است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس این امید و توکل به خدا بود که موجب پیروزی شد. امروز هم ما در اوج پیروزی هستیم و اقتدارمان در دنیا زبانزد است.

وی با تأکید بر اینکه امروز قاسم سلیمانی الگوی تمام قهرمانان عالم است، گفت: دشمن به همین دلایل است که نگران است و می‌خواهد شرف و ناموس و حیثیت ما را هدف قرار دهد؛ باید به خود ببالیم که خدا به ما چنان توانی داده که در مقابل تمام استکبار قد علم کنیم.

اسدی با بیان اینکه امروز ملت ایران بسیار شجاع شده‌اند، گفت: این مردم از رئیس‌جمهور آمریکا هم نمی‌ترسند و این عزتی است که امام به ما داده و افتخاری است که ولی فقیه به ما عطا کرده است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

شهدا سبب حیات جامعه شدند

این یادگار دوران دفاع مقدس با یادآوری سیره شهدا اظهار کرد: برای رزمندگان ما مرگ معنا نداشت و شهدا با لبخند به میدان مقابله با دشمن می‌رفتند؛ آنان همان‌طور که خداوند هم فرموده است، زنده هستند و در نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان شهدا را در این دنیای کوچک مطرح کرد، بیان کرد: شهدا به ما عزت و شرف و سربلندی داده‌اند و سبب حیات جامعه ما شده‌اند؛ شهادت جایگاهی است که نصیب همه نمی‌شود و البته درب شهادت همچنان باز است. دیری نمی‌پاید که همه به حال شهدای حرم شاهچراغ(ع) غبطه می‌خورند که در حرم آل‌الله به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

اسدی همچنین رشادت‌های نیروی انتظامی را ستود و افزود: نیروی انتظامی با همه توان به میدان آمد تا در مقابل فریب‌خوردگان آمریکا و انگلیس و اسرائیل مقابله کند. هر درجه‌ای برای نیروی انتظامی ما تصور کنید، در این غائله ارزش، قیمت و توانمندی نیروی انتظامی ما چند برابر شده است.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با تصریح اینکه رهبر معظم انقلاب نگران انقلاب هستند و نگران این هستند که مؤمنان مأیوس شوند، گفت: امروز در آستانه پیروزی هستیم. اگر سخنان رهبری را دقت کنیم، مشاهده خواهیم کرد که همه آنان به تحقق پیوسته است. اسرائیلی که مدعی بود در ۶ روز ارتش مصر، اردن و سوریه را از بین برده است، امروز دست‌هایش را در مقابل حزب‌الله بالا برده است؛ روزی مدعی مدیترانه بود اما تسلیم قدرت حزب‌الله شد و این عزت و سربلندی ماست و نشان می‌دهد در اوج پیروزی هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پیشینه حجاب در تاریخ ایران باستان گفت: در تخت جمشید یک مؤنث حجاری نشده است و تنها یک ماده شیر است و مردان حجاری شده هم سرتاپا پوشیده هستند و این سند نجابت مردم کشورماست. نور اهل بیت(ع) در دل انسان‌های نجیب می‌تابد پس ما باید شیعه اهل بیت(ع) باشیم.

اسدی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که نجابت را از بانوان ما بگیرد و همه تلاشش برای همین است، افزود: در این میان ۲ اتفاق بیشتر نمی‌افتد یا مقابل عزیزانمان می‌ایستیم که خواست دشمن است و یا رها می‌کنیم که باز هم خواست دشمن است. اینجا ظرافت دارد و وظیفه علمای ما در اینجا سنگین می‌شود و جای آن جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب فرمودند همینجاست. افرادی که تریبون و منبری داشته و یا توانایی سخن گفتن باید در اینجا ورود کنند.

سخنان رهبر انقلاب در جامعه تبیین شود

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: اگر در این مدت پیروزی داشتیم به دلیل آن است که تبیین‌کننده‌هایی چون ائمه جمعه شهیدمان مانند شهید آیت‌الله دستغیب، شهید صدوقی، شهید مدنی، شهید اشرفی اصفهانی، شهید بهشتی، شهید مطهری و بسیاری از آنان فرمایش امام را در جامعه تبیین می‌کردند. امروز رهبر معظم انقلاب مظلوم است. سخنان گهربارشان آن‌طور که باید در جامعه تبیین شود، نمی‌شود و حق مطلب ادا نمی‌شود و باید تلاش کنیم این نقیصه را از بین ببریم.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران، مردم بسیار خوبی هستند و همان‌طور که امام راحل فرمودند این مردم از مردم زمان پیامبر(ص) هم بهتر هستند، افزود: مردم آن زمان در مدینه پای خطبه‌های جمعه پیغمبر(ص) بودند و کسی فریاد زد کاروان یمن وارد شهر شده است که بخشی از این مردم رفتند و خطبه پیامبر(ص) را ترک کردند اما در دانشگاه تهران مردم روی چمن بودند و به خطبه مقام معظم رهبری گوش می‌دادند که بمب منفجر شد حتی یک نفر آنجا را ترک نکرد، یقیناً این مردم بهتر هستند.

اسدی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند این ملت را از ترور بترسانند، افزود: قهرمانان نیروی انتظامی، بسیج مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابل آن‌ها ایستاده‌اند؛ آرزوی این نیروهای جان برکف هم شهادت است و شهادت را افتخار خود می‌دانند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه بالاترین شرف، شجاعت، عزت و مردانگی مربوط به شهداست، گفت: خداوند در همه موجوداتی را که خلق کرده است، حب زنده ماندن قرار داده و ابزار زنده ماندن را هم به همه آن‌ها عنایت کرده استو هیچ حیوان، پرنده و خزنده‌ای برای زنده ماندن نیاز به راهنمایی ندارد اما برای زندگی کردن انسان‌ها 124 هزار پیامبر ارسال کرده است که چگونه زندگی کنیم نه اینکه چگونه زنده بمانیم.

دوست و دشمن خود را شناختیم

وی با اشاره به سخنان ترامپ که آل‌سعود را گاو شیرده آمریکا خوانده بود، گفت: کسانی که می‌خواهند به هر قیمتی زنده بمانند، عشق می‌کنند وقتی به آن‌ها گاو شیرده می‌گویند و کسانی هم که غارت می‌کنند از این کار لذت می‌برند تا بهتر و بیشتر از دیگران زنده بمانند. اما همانطور که رئیس‌جمهور کشورمان هم گفتند ما گاو شیرده نیستیم. ما کشور قهرمانانی هستیم که به لطف خدا همه شیاطین را سر جای خود خواهیم نشاند.

اسدی با ابراز امیدواری از اینکه جوانان فریب‌خورده به راه راست هدایت شوند، افزود: جوانانی که به خیابان‌ها می‌آیند و شعار می‌دهند فرزندان ما هستند و آنان را دوست داریم اما در مقابل جنایتکارانی که اینان را در مقابل ما علم می‌کنند، خواهیم ایستاد و آنان را سرجایشان می‌نشانیم.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند، گفت: ما در 8 سال دفاع مقدس به فرمایش امام راحل هیبت دو ابرقدرت دنیا را شکستیم. انقلاب خود را به جهان صادر کرده و دوست و دشمن خود را شناختیم و فهمیدیم که باید روی پای خود بایستیم.

وی با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌فروختند اما امروز به بسیاری از کشورها مهمات و پهپاد و موشک صادر می‌کنیم، گفت: امروز خودکفا شده‌ایم. زمانی در این کشور پزشک را از کشورهای دیگر می‌آوردند اما امروز به دنیا پزشک توانمند صادر می‌کنیم. چرا فکر می‌کنند خفیف و کوچک شده‌ایم که مقابل آمریکا ایستاده‌ایم در صورتی که چنین نیست ما رشد کردیم و یک ابرقدرت شده‌ایم.

اسدی با تأکید بر اینکه حتی تئوریسن‌های آمریکایی هم فهمیده‌اند که ایران تبدیل به ابرقدرت شده است اما برخی از ساده اندیشان ما هنوز نفهمیده‌اند، افزود: چه ما باشیم چه نباشیم، این انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد و به آن مقصدی که امام امت مشخص کردند، حتما خواهد رسید.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: زمانی در دانشگاه‌ها و مدارس ما می‌گفتند این قرن تمام شود، پایان دین‌داری انسان‌هاست و دین افیون و بازدارنده انسان از پیشرفت است و منظورشان نه تنها اسلام بلکه همه ادیان الهی بود. آن زمان امام راحل فرمودند قرن آینده قرن اسلام است و این اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌نشاند.

وی یادآور شد: آمریکا زمانی در این کشور با قانون کاپیتولاسیون برای خود مصونیت ایجاد می‌کرد اما امروز تفنگداران آمریکایی را دستگیر می‌کنیم و هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و این عزت ایران اسلامی است.

انتهای پیام
captcha