پویش دانش‌آموزی «همه حاضر» در فارس کلید خورد
کد خبر: 4097541
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

پویش دانش‌آموزی «همه حاضر» در فارس کلید خورد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس از اجرای پویش ملی «همه حاضر» با هدف تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان روستایی، عشایری و مرزی کم‌برخوردار خبر داد.

مجید زارعی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آئین افتتاحیه پویش ملی «همه حاضر» که با موضوع تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار است، امروز، 15 آبان به صورت نمادین در مدرسه امین بکائی ناحیه ۴ شیراز برگزار شد.

مجید زارعی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش فارس در این مراسم گفت: جامعه هدف پویش ملی «همه حاضر» دانش‌آموزان روستایی، عشایری و مرزی کم‌برخوردار هستند و این پویش در راستای تحقق اهداف قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اجرا می‌شود.

وی با دعوت برای پیوستن به این پویش ادامه داد: تعداد 15 هزار بسته لوازم‌التحریر در اول مهر و 7 هزار و 500 بسته در هفته اخیر در پویش ملی «همه حاضر» تهیه و به دانش‌آموزان کم‌برخوردار اهدا شده است که بسته‌ها حاوی لوازم‌التحریر ایرانی هستند.

زارعی با تأکید بر اینکه استفاده از نوشت‌افزار ایرانی توسط دانش‌آموزان حس غرور، خودباوری و اعتماد به نفس را در آن‌ها تقویت می‌کند، اظهار کرد: از تمامی دانش‌آموزان درخواست داریم از طریق فضای مجازی سایرین را برای مشارکت در این پویش خیرخواهانه دعوت کنند و خوشبختانه شاهد کنشگری و مشارکت دانش‌آموزان در اجرای این پویش هستیم.

یادآور می‌شود، این آئین با حضور ایرج شاه ملکی و اسماعیل شاه آبادی فراهانی، مدیران کل مراکز آموزش از راه دور و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی ادارات کل آموزش و پرورش قطب پنج کشور که شامل فارس، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان است در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha