تمام نهادهای فرهنگی در تبلیغات شهری مناسبت‌ها همکاری کنند
کد خبر: 4097246
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
شهردار شیراز:

تمام نهادهای فرهنگی در تبلیغات شهری مناسبت‌ها همکاری کنند

شهردار شیراز از عدم همکاری برخی ادارات و بانک‌ها برای فضاسازی تشییع شهدای حرم شاهچراغ(ع) انتقاد کرد و گفت: برای تبلیغات شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید ستادی تشکیل شود که تمام نهادهای فرهنگی پای کار بیایند.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 14 آبان در نشست شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن گرامیداشت یاد شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: سه هزار و 500 متر بنر ویژه شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز نصب شد.

وی از تهیه و توزیع 25 هزار پوستر ویژه شهادت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز هم خبر داد و افزود: لازم است تا هر سازمانی در هر بخشی به ایفای سهم خود در موضوعات مختلف بپردازد.

اسدی اضافه کرد: شهرداری شیراز برای راه‌اندازی سیستم جایگاه و سیستم صوتی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، پنج میلیارد تومان هزینه کرده است و باید ستادی تشکیل شود که تمام نهادهای فرهنگی پای کار بیایند.

وی ضمن ابراز گلایه از عدم نصب پرچم سیاه توسط برخی ادارات و بانک‌ها در مسیر تشییع شهدای حرم اظهار کرد: معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در 7 ماه گذشته 50 میلیارد تومان هزینه کرده است و سایر نهادها و دستگاه‌ها هم در حوزه فرهنگی باید حضور و مشارکت بیشتری داشته باشند.

اسدی از ایجاد یک باغ مخصوص بانوان در شیراز هم خبر داد و اظهار کرد: باغ «مهربانو» به وسعت 2 و نیم هکتار در نزدیکی پیاده راه سلامت به بهره‌برداری خواهد رسید که ویژه بانوان است.

مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هم در این نشست گفت: طرح جامع سیستم جامع هوشمند شیراز یک سال است که در دستور کار شهرداری قرار دارد و پس از اعلام مناقصه، شرکت مربوط حاضر نشد و به همین دلیل مجدداً شهرداری شیراز مناقصه داده است و این سیستم جامع هوشمند صوتی از کارکردهایی همچون پدافند غیرعامل هم برخوردار است.

انتهای پیام
captcha