قرآن کتاب دستورالعمل و چگونه زیستن است
کد خبر: 4097033
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا مجلس شورای اسلامی:

قرآن کتاب دستورالعمل و چگونه زیستن است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه قرآن کتاب دستورالعمل و چگونه زیستن است، گفت: قرآن الگو جامع و کامل و مسیر تعالی انسان به کمال است و این امتیازی ویژه است که شامل حال شما دانش آموزان شده لذا باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از گلستان، غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا مجلس شورای اسلامی در اختتامیه کنگره سراسری قرآن دانش آموزان استعدادهای درخشان که امروز، ۱۳ آبان در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد، ضمن تشکر از برگزاری این رویداد قرآنی و حضور پرشور دانش آموزان در این کنگره گفت: هر اقدامی که در زندگی انجام می دهیم دو وضعیت دارد یکی همان شرایطی که هست و دیگری آن شرایط بهتری که برمی‌گزینیم لذا برای رسیدن به وضعیت مطلوب و شایسته نیازمند الگو و مدل است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اگر فردی خوشنویس باشد و چندین سال عمر خود را در این راه سپری کرده ولی دنبال الگو و مدل شایسته نبوده خط این فرد مورد قبول واقع نمی‌شود زیرا دارای استانداردهای مورد قبول جامعه نیست، لذا خطی که نه روح دارد و جسم نیازمند الگو و مدل است روح انسان به مراتب نیازمند یک الگو شاخص است.

منتظری خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش آموزان به گزین بودید و برترين که قرآن است را برگزید زیرا این الگو جامع و کامل و مسیر تعالی انسان به کمال است و این امتیازی ویژه است که شامل حال شما دانش‌آموزان شده لذا باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه قرآن کتاب دستورالعمل و چگونه زیستن است، تصریح کرد: قرآن کتاب هدایت بوده لذا باید بدانیم چگونه بخوانیم و آموزه‌های آن را چگونه در زندگی جاری کنیم و این تنها راه سعادت انسان است.

وی تصریح کرد: یکی از ترفندهای دشمنان فاصله انداختن بین ما و قرآن است و سران کشورهای اروپایی تلاش کردند تا قرآن را در حاشیه قرار دهند که ما فقط قرآن را دوست بداریم و به آن عمل نکنیم، لذا برگزاری این مسابقات می‌تواند در ارتباط و نزدیکی دانش آموزان به مفاهیم قرآنی تاثیرگذار باشد.

 

 

انتهای پیام
captcha