خون شهدای حرم شاهچراغ(ع) موجی از روشنگری ایجاد کرد
کد خبر: 4096486
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

خون شهدای حرم شاهچراغ(ع) موجی از روشنگری ایجاد کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مظلومیت شهدا اثر وضعی دارد گفت: خون شهدای حرم شاهچراغ(ع) یک موجی از روشنگری ایجاد کرد که همه شاهد آن هستیم.

امام جمعه زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، روز گذشته، ۱۱ آبان در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامی‌داشت شهدای مدافع امنیت با بیان اینکه مراسم شهدای امنیت باید با وحدت و یکپارچگی برگزار شود، گفت: مظلومیت شهدا اثر وضعی دارد؛ شهدای حرم مطهر شاهچراغ برای امور روزانه خود آمده بودند که این اتفاق برای آن‌ها رخ داد به همین خاطر است که خون این شهدا یک موجی از روشنگری ایجاد کرد که همه شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم راهکار مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای مظلوم امنیت است، افزود: بحث اصلی امروز جامعه، محجبه بودن یا نبودن نیست بلکه بحث اصلی اجرای قانون کشور است، تعداد افراد ساختارشکن اندک است و باید ید واحد باشیم و این مراسم را احیا کنیم و تحت تأثیر تبلیغات گول‌زننده دشمن در فضاسازی اغتشاشات اخیر نباشیم.

این مسئول تصریح کرد: برای بهبود وضع موجود نیاز به کارهای ریشه‌ای و اصلاح برخی رویکردهای ناکارآمد و غیراصولی داریم و به طور کلی باید فضای آرامش و امنیت را حاکم کنیم و جامعه را دوقطبی نکنیم و نباید بگذاریم بین ما و نسل جدید فاصله‌ای باشد.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان زنجان نیز بیان کرد: برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای امنیت و یادبود شهدای حرم مطهر شاهچراغ در واقع ادای دین به شهدا است و از فعالان و جامعه ارزشمند زنان نیز دعوت می‌کنیم به‌صورت فعال و پرشور در این مراسم شرکت کنند. همچنین در این مراسم سخنرانی‌هایی در روشنگری ابعاد حوادث جاری کشور انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اغتشاشگران در جامعه موجب ایجاد زحمت می‌‎شوند اما قطعا این افراد نخواهند توانست کاری از پیش ببرند که امیدواریم با یاری خداوند از این مرحله حساس نظام جمهوری اسلامی با کمترین آسیب به زندگی مردم گذر کنیم.

یادآور می‌شود که مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات و شهدای شاهچراغ، امروز، ۱۲ آبان‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در محل امامزاده حضرت سید ابراهیم(ع) زنجان با سخنرانی سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین فرماندهی سپاه استان زنجان برگزار خواهد شد و ۱۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha