ترس دشمن از چهار عنصر قدرتمندی ایران
کد خبر: 4096462
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

ترس دشمن از چهار عنصر قدرتمندی ایران

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان با اشاره به ترس دشمنان از قدرت ایران گفت: به گفته آمریکایی‌ها اگر کشوری چهار عنصر قدرت را که شامل وجود رهبری مقتدر، مکتب بزرگ، مردم بزرگ و دشمن بزرگ است، داشته باشد، شکست نمی‌خورد و جمهوری اسلامی ایران این چهار عنصر قدرت را دارد.

مهدی فرجی مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، مهدی فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان، 10 آبان‌ماه در مراسم هفتمین روز شهادت مدافع امنیت شهید سرگرد پاسدار «علی نظری» ضمن تسلیت و تبریک به خانواده این شهید والامقام و مردم ملایر اظهار کرد: اتفاقی افتاد، خانمی فوت کرد و نحوه فوتش ناراحت‌کننده بود. معاندین، سلبریتی‌ها و همه ورود پیدا کردند، اما در این میان دشمن با همه امکاناتش آمد.

وی با بیان اینکه ما باید حقیقت را برای مردم بیان کنیم، گفت: این روزها معاندین در اغتشاشات اقدامات و جنایاتی کردند که یک نمونه آن را در ملایر دیدیم و در شهرهای دیگر نیز از فرزندان این آب و خاک را به شهادت رساندند. بچه‌های بسیجی بیشترین آسیب را در اغتشاشات متحمل شدند.

مشاور فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان خطاب به نوجوانان بیان کرد: آیا اتفاقات این روزها به‌خاطر مشکلات اقتصادی کشور است؛ نه این نیست بلکه به این خاطر است که قدرتمند شده‌ایم و دشمن این را بر نمی‌تابد و می‌‎خواهد خشونت را در کشور ما بالا ببرد. در واقع دشمنان در رسانه‌های فارسی‌زبان و ضد انقلاب قرارگاه جنگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل دادند.

فرجی افزود: کومله و دموکرات 70 سال با هم می‌جنگیدند و امروز متحد شده‌اند. 60 گروه تروریستی وجود دارد که همگی آنها را آمریکا ساماندهی می‌کند و جمهوری اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

وی خطاب به افراد حاضر در اغتشاشات اخیر گفت: جمهوری اسلامی در عین قدرتمندی اما خیلی مظلوم است. کشور ما امروز با اول انقلاب قابل مقایسه نیست و از نظر تجهیزات نظامی پیشرفت‌های بزرگی داشته است و نباید فریب افکار دشمن را خورد. دشمنان با اقداماتی که در کشورمان به راه انداخته‌اند به‌دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرجی با بیان اینکه آمریکایی‌ها 16 نهاد اطلاعاتی دارند و در این نهادها نشسته و برای ما تصمیم‌گیری می‌کنند، افزود: به گفته خود آنها، اگر کشوری چهار عنصر قدرت را داشته باشد، شکست نمی‌خورد و جمهوری اسلامی ایران این چهار عنصر قدرت را دارد و در مقابل روسیه تنها یک مورد و چین دو مورد از این چهار عنصر را دارد.

وی وجود رهبری مقتدر، مکتب بزرگ که مکتب ما جهاد و شیعه است، مردم بزرگ و دشمن بزرگ را چهار عنصر قدرت کشور ایران برشمرد و گفت: در واقع دشمن می‌گوید باید این عناصر را از بین ببریم تا بتوانیم بر این کشور غلبه کنیم و اینها امروز تلاش می‌کنند که به نوجوانان ما القا کنند که آمریکا دشمن ما نیست.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس صدام دشمن ما نبود بلکه بازیچه بود، افزود: باید داستان را برای مردم و نوجوانان نسل امروز بازگو کنیم که هشت سال دفاع مقدس بر ما چه گذشت و چه کشورهایی در کنار عراق بودند که تجهیزات نظامی و گازهای شیمیایی را بر ما تحمیل کردند.

فرجی افزود: ما از مشکلات عبور کردیم تا به اينجا رسیدیم؛ تنها کشوری که مقداری به ما کمک کرد همین سوریه بود. امروز مردم ما همان مردم سال 57 هستند که در برابر همه مشکلات ایستادند. بنابراین، نباید اجازه دهیم اراذل و اوباش و اغتشاشگران با پشتیبانی دشمن در این کشور عرض اندام کنند.

وی با بیان اینکه منافقان در همان سال‌های ابتدایی انقلاب تا به امروز با اقدمات تروریستی خود ده‌ها هزار نفر از انسان‌های بی‌گناه کشور را شهید کردند، گفت: امروز نسل جوان و نوجوان ما بدانند دشمن دنبال طرح و موضوع است و در واقع می‌گویند جمهوری اسلامی ایران را باید در یک جبهه‌ کوچک ولی گسترده نابود کنیم، می‌خواهند توان و احساس امنیت را از ما بگیرند و باید بدانیم احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است.

فرجی خطاب به اغتشاشگران بیان کرد: ما دنبال این نیستیم که به دیگران آسیب بزنیم، چراکه اگر بخواهیم می‌توانیم؛ این همان مرام شهید همدانی بود که در سوریه داشت و در واقع این جزو قانون ماست. در اغتشاشات ما چقدر تلفات و شهید دادیم؛ آشوبگران در یکی از این اغتشاشات اخیر با پرتاب نارنجک دستی به سمت یک خودروی عبوری باعث زخمی شدن یک نوزاد و مادر او شدند که منجر به تخلیه چشم این نوزاد شد، حال سؤال اینجاست چرا سلبریتی‌ها درباره او موضع نمی‌گیرند.

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در این اغتشاشات چقدر از بسیجی‌های ما آسیب دیدند، گفت: جرم اینها چه بود مگر چه گناهی داشتند که باید این‌طور توسط اغتشاشگران مورد اهانت و آسیب قرار بگیرند.

وی خطاب به مربیان پرورشی و همه کسانی که متعهد این انقلاب و نظام هستند، بیان کرد: امروز روز بصیرت‌افزایی و روشنگری برای نسل جوان و نوجوان است. شهید نظری، شهید مدافع امنیت و سایر شهدای اغتشاشات آبروی این استان و کشور هستند؛ انقلاب اسلامی با خون این شهدا بیمه شده است و ما نیز باید پاسدار خون شهدا باشیم.

انتهای پیام
captcha