راه حل مشکلات کشور از گلوگاه فرهنگ است
کد خبر: 4095993
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

راه حل مشکلات کشور از گلوگاه فرهنگ است

امام جمعه لارستان با بیان اینکه گام دوم انقلاب نیازمند پاسخگویی به مسایل و مشکلاتی است که صعود چهل ساله انقلاب اسلامی آن‌ها را در برابر چشم مردم و مسئولان قرار داده است، گفت: راه حل این مسائل از گلوگاه فرهنگ است تا مشکلات اقتصادی و اجتماعی پشت سر گذاشته شود.

شورای فرهنگ عمومی لارستانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لارستان، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، دارویش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اعضای محترم شورا و روسای ادارات مختلف شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این نشست، شرح وظایف ادارات و نهادهای مختلف بر اساس برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی پیرامون مسئله اول ابلاغ شد. در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی خرم، امام جمعه لارستان و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تاکید بر نقش ادارات در اجرای برنامه‌های نقشه مهندسی فرهنگی، گفت: گام دوم انقلاب نیازمند پاسخگویی به مسایل و مشکلاتی است که صعود چهل ساله انقلاب اسلامی آن‌ها را در برابر چشم مردم و مسئولان قرار داده است.

وی اظهار کرد: راه حل این مسائل از گلوگاه فرهنگ است تا مشکلات اقتصادی و اجتماعی پشت سر گذاشته شود و تمدن نوین اسلامی از درون اندیشه ناب انقلاب اسلامی برای نجات بشریت عرضه شود.

همچنین داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستان و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هم با تأکید بر ارزیابی فعالیت ادارات بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی، بر پیگیری و نظارت جدی رؤسای ادارات برای تحقق هر چه بیشتر اهداف متعالی سند چشم‌انداز فرهنگی استان، در گستره شهرستان تأکید کرد.

در ادامه عنایت موحدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان هم در موضوع جلسه مطالبی را مطرح کرد. در این نشست پیرامون هفته فرهنگ عمومی و هفته کتاب و کتابخوانی نیز تصمیماتی اتخاذ و مقررشد ادارات ذیربط، برنامه‌ها را به صورت مکتوب ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha