وظیفه امروز همگان جهاد رسانه‌ای است
کد خبر: 4095836
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

وظیفه امروز همگان جهاد رسانه‌ای است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه قطعأ وظیفه امروز ما جهاد رسانه‌ای است، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، همه ما امروز باید افسران این جنگ نرم باشیم و در راستای تبیین و روشنگری جوانان و اقشار مختلف جامعه و ارتباط گیری مردم با دستگاه‌های خبری جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

افسانه خواست خدایی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، افسانه خواست خدایی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز عصر دیروز، 8 آبان در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: اینجا شیراز است، شهر سومین حرم اهل بیت(ع) و مرکز استان ۱۵هزار  شهید سرافراز باغیرت گلگون کفن خاک وطن، شهر مردان ولایتمدار و جان برکف برای اسلام، وطن و آزادگی، مهد شیرزنان عفیفه این آب و خاک، شهر مادران و همسران شهدای پاک این مرز و بوم، دشمنان قسم خورده این کشور و انقلاب است.

وی خطاب به عاملان این حادثه ترویستی اظهار کرد: کجای این شهر و کشور را با ایالات متوحش خودتان مقایسه کردید که اینگونه قصد جسارت و حرمت‌شکنی در حرم اهل بیت پیامبر(ص) سرتان گذر کرد. کجای تفکرات مردمان این سرزمین ولایت‌مدار با اصالت را با تفکرات اصحاب هرزگی خودتان مقایسه کردید که قصد جنگ جهانی رسانه‌ای علیه این ملت در ذهنتان خطور کرده است.

خواست خدایی ادامه داد: بانوان عفیفه و پاکدامن ایران اسلامی را با چه تعقلی به سمت بی بند و باری، بی حیایی و برهنگی که غرب خودتان در منجلاب آن سال‌ها گرفتار است تشویق می‌کنید، جوانان اصیل این آب و خاک را با کدامین دیدگاه پوچ و بی‌نتیجه به سمت بی هویتی که خودتان دچارش هستید، ترغیب می‌کنید.

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر عمومی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: حادثه غروب چهارشنبه، چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱ در حرم سوم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی نتیجه عجز و ناتوانی شما و دست نشانده‌هایتان پس از عدم موفقیت از اجرای پروژه ناآرامی و اغتشاش در شهر شیراز بود که به برکت خون شهدا و صاحب این سرزمین گامی از پیش نبردید. سناریوهایتان  در راستای پروژه سوریه‌سازی ایران یکی پس از دیگری منجر به شکست می‌شود، قطعاً زنان این شهر مفهوم شعار زن، زندگی، آزادیتان و ژست دفاع از حقوق زنان این کشور را با به خون کشیده شدن مادری به همراه کودکش و چادرهای در خون آغشته خواهران خود در امن‌ترین نقطه این شهر با چشم خود ملاحظه کردند.

وی با تأکید بر اینکه بی شک دانش‌آموزان این شهر مفهوم کامل آزادی به سبک شما را با به شهادت رساندن سه تن از همکلاسی هایشان با رسم شکل دقیقا متوجه شدند، گفت: قطعاً جوانان و نخبگان این مرز و بوم مفهوم توجه را بابه خاک و خون کشیدن برادرانشان با چشم خویش ملاحظه کردند.  بی شک مفهوم و معنای شعار حسرت یک زندگی عادیتان برای کودکان این شهر این بود که تمام اعضای خانواده یک کودک را جلوی چشمان خودش به خاک خون بکشید و حسرت یک زندگی عادی در کنار خانواده‌اش را تا ابد در دل او بگذارید. چقدر عاجزید که از بصیرت و خرد مردمان این سرزمین به ستوه آمدید و چاره‌ای جز درنده خویی برایتان باقی نمانده است.

تحریف واقعیت‌ها در جنگ رسانه‌ای

خواست خدایی با بیان اینکه امروز جنگ دشمن همان جنگ است، سنگر همان سنگر است، رزم و ایثار همان رزم و ایثار‌‌ است، فقط گلوله‌ها عوض شده است، گفت: جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی استکبار جهانی و بدخواهان این مرز و بوم و انقلاب و رسانه‌های سفارشی ایشان در راستای تحریف حقیقت و واقعیت‌های جهان به نفع غارتگران دنیا و ظلم به مردمان مظلوم ادامه دارد.

وی تأکید کرد: مردم فهیم ما به خوبی واقف هستند که اغتشاشگران کف خیابان و جنایتکاری که در حرم امن اهل بیت پیامبر(ص) دست به جنایت می‌زنند هر کلام به اندازه‌ای نقشه شوم آمریکای جنایتکار، انگلیس و صهیونیسم جهانی و سعودی رذیل  را در کشور پیاده می‌کنند. همانطوری که منابع مالی رسانه‌های سفارشی مثل بی بی سی، ایران اینترنشنال، VOA ، من و تو با آن تکفیری که قصد جان ده‌ها تن از مردم این شهر را کرد یکی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: سکوت ننگین و تعجب‌انگیز مدعیان حقوق بشر و مزدوران خارج‌نشین و برخی از سلبریتی‌های دست نشانده در حادثه تروریستی حرم احمدبن موسی(ع) که دائماً خودشان را با ایجاد تفرقه و نفاق داعیه در دفاع از حقوق مردم کشور ما می‌دانند قطعاً مصداق بارز شراکت آن‌ها در این فاجعه است.

وی با تأکید بر اینکه خطی مشی و راهبرد اصلی را مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فرمایش اخیر خود به روشنی تبیین فرمودند، افزود: بی شک همه ما مردم این کشور از دستگاه‌های حافظ امنیت و قضائی تا فعالان عرصه فکر و تبلیغ باید یک دست و ید واحده‌ای شویم و اقدام قاطع و خردمندانه‌ای در برخورد با سررشته این آتش‌افروزی‌ها و فاجعه‌آفرینی‌ها کنیم.

به گفته خواست خدایی، امروز در ایران اسلامی با گذشت ۴۴ سال از انقلاب پربرکت اسلامی به حول قوه الهی دشمن نه با جنگ تحمیلی نه با تحریم‌های ظالمانه، نه با تفرقه‌انگیزی و نفاق و نه با ایجاد اغتشاش و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم این کشور نتوانسته وحدت و این ید واحده را از میان بردارد، بی‌شک نگاه ابزاری و سوءاستفاده گرایانه دشمنان این مرز و بوم به رویدادهای داخلی کشور به قصد نشانه‌گیری تمامیت ارضی این کشور پر واضح و مبرهن است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: به گواه دستگاه‌های امنیتی امروز دشمنان این آب و خاک با سناریوهای نخ‌نما، پروژه‌های کشته‌سازی، حمایت و ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای سفارشی کار، حملات سایبری متعدد، دوره‌های آموزشی جنگ ترکیبی و براندازی نرم، حمایت از گروهک‌های تروریستی، سازماندهی شبکه‌های اراذل و اوباش و هزاران شگرد دیگر جنایاتی را علیه این ملت و کشور رقم می‌زنند که مشابه پروژه‌هایی است که قبلاً در عراق، افغانستان، سوریه و لیبی پیاده ساخته ‌ند.

وی با بیان اینکه حادثه غم‌انگیز اخیر در حرم احمدبن موسی شاهچراغ(ع) ضمن آنکه می‌تواند سبب گشوده شدن چشم و بصیرت کسانی شود که در وقایع اخیر با تصور نفع سیاسی و سکوت زمینه‌ساز آشوب در کشور شدند، گفت: اتمام حجت قاطع با همه کسانی خواهد بود که در هفته‌های گذشته با فرمان آشوب و اغتشاش بستر لازم را برای اقدامات جنایتکاران تکفیری مهیا کردند.

خواست خدایی با تأکید بر اینکه قطعأ وظیفه امروز ما جهاد رسانه‌ای است، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه ما امروز باید افسران این جنگ نرم باشیم و در راستای تبیین و روشنگری جوانان واقشار مختلف جامعه و ارتباط گیری مردم با دستگاه‌های خبری جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم، آنچه در این راستا مهم به نظر می‌رسد این است که دشمن با تمام قوا وارد شده تا مردم را به هر طریق نسبت به توانمندی و قدرت امنیتی و تولید داخلی بدبین کند.

وی اظهار کرد: بحمد الهی امروز توان و قدرت بالای پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی با تمام کمبودها، قدرت بی حد و حصر دانش ملی و تلاش جوانان نخبه ایرانی در این مسیر را برای دشمن روشن کرده است و برای از بین بردن این توان و اعتمادی که در حال شکل‌گیری بین مخاطبان این پلتفرم‌ها است، نقشه‌های بسیاری کشیده‌اند و قطعاً توان داخلی به حدی است که می‌تواند همه مخاطبان بستر خود را جای دهد و پشتیبانی کند ضمن اینکه حمایت ویژه مسئولان از نخبگان عرصه فناوری اطلاعات از اوجب واجبات امروز ماست. چرا که اگر با فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب بیدار نشویم قطعاً با سیلی جنگ رسانه‌ای دشمن در کشور بیدار می‌شویم.

خواست خدایی ضمن محکوم کردن مجدد این فاجعه از مقامات سازمان ملل، فعالان حقوق بشر، دانشگاهیان، شخصیت‌های علمی و نخبه در سراسر جهان خواستارم که با این‌گونه جنایات در جهان اسلام مقابله کنند، گفت: شهادت مظلومانه زائران پاک در حرم احمدبن موسی شاهچراغ (ع) حجت را بر همه ما مسئولان و مردم تمام کرد و هیچ عذر و بهانه‌ای برای ترک فعل هیچ یک از ما باقی نمی‌گذارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: مطالبه امروز مردم شهیدپرور شیراز ضمن قدردانی از زحمات دستگاه‌های قضایی، امنیتی انتظامی و نظامی و بسیج که در این مدت ایثارگرانه از جان و زندگی خود گذشتند، بازگشت امنیت در سراسر شهر و برخورد قاطعانه با اشرار و قانون‌شکنانی است که امنیت این کشور را سلب کرده ضمن برخورد قاطع با عاملان و سر رشته‌های این فاجعه‌آفرینی‌‌ها.

انتهای پیام
captcha