98 درصد پروژه‌های آموزشی خراسان‌جنوبی خیرساز است
کد خبر: 4095156
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

98 درصد پروژه‌های آموزشی خراسان‌جنوبی خیرساز است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از مجموع ۱۸۰ طرح و 500 کلاس درس در دست احداث، نزدیک 98 درصد آن خیرساز بوده که این موضوع نشان از عزم جدی خیرین مدرسه‌ساز بر رفع کمبود فضاهای آموزشی در استان است.

سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز، هفتم آبان‌ماه گفت: چهار طرح آموزشی، تربیتی، پرورشی و خوابگاهی، با مشارکت خیرین نیکوکار در شهرستان‌های قاین، سرایان، فردوس و بیرجند به بهره‌برداری رسید که برای احداث و تجهیز این فضاها مبلغ 16 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نزدیک به یک هزار و 200 دانش‌آموز دختر و پسر این چهار شهرستان از نعمت فضای آموزشی و پرورشی استاندارد برخوردار شدند، اظهار کرد: از مجموع ۱۸۰ طرح و 500 کلاس درس در دست احداث، نزدیک 98 درصد آن خیری بوده که این موضوع نشان از عزم جدی خیرین مدرسه‌ساز بر رفع کمبود فضاهای آموزشی در استان است.

موسوی‌نژاد از رشد 3153 مترمربعی سرانه فضاهای آموزشی استان در آبان‌ماه جاری خبر داد و تصریح کرد: در سه سال گذشته عملیات احداث سه پروژه با ۲۴ کلاس درس با مشارکت شرکت عظام خودرو  در استان اجرایی شده که دو پروژه با ۱۵ کلاس درس در شهرستان قاین و یک پروژه با 9 کلاس نیز در شهرستان طبس به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: مدرسه چهار کلاسه شهرک صنعتی بیرجند، مدرسه شش کلاسه مهر عظام روستای پهنایی قاین، خوابگاه حاج حسن فتح‌اللهی سرایان و مدرسه شش کلاسه مشفق فردوس، چهار پروژه آموزشی، تربیتی، پرورشی و خوابگاهی هستند که در روزهای نخست آبان جاری به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام
captcha