جایگاه جمهوری اسلامی در برابر استیصال دشمن اقتدار است
کد خبر: 4094970
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

جایگاه جمهوری اسلامی در برابر استیصال دشمن اقتدار است

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: امروز جمهوری اسلامی در جایگاه اقتدار ایستاده است و می‌خواهد قله‌های تمدنی را فتح کند اما شاهدیم دشمن تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا شاید به نتیجه برسد و این اوج استیصال دشمن را نشان می‌دهد.

خداداده کانون مساجد کشوربه گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در مراسم افتتاحیه مدرسه حلقه‌های میانی انقلاب اسلامی «مَحما» که شامگاه ۵ آبان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید زیبایی‌هایی را به تصویر بکشیم که جوانان و نوجوانان را با مسجد آشتی دهد و دوباره شکوه جوانان پرشوری که در دهه ۶۰ و ۷۰ در مساجد می‌دیدیم را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در تمام دنیا و مکتب‌ها از عبادتگاه به احترام یاد می‌کنند، وقتی کسی وارد مسجد و حرم شود آن حریم را رعایت می‌کند اما در شاهچراغ در یک حمله ناجوانمردانه حرمت حرم را شکستند و خون انسان‌های بی‌گناه را بر زمین ریختند و در بین شهدا کودک نیز وجود دارد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در جایگاه اقتدار ایستاده است و می‌خواهد قله‌های تمدنی را فتح کند اما شاهدیم دشمن تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا شاید به نتیجه برسد و این اوج استیصال دشمن را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در وقایع اخیر چند مرتبه کانون‌های مساجد مورد هدف حمله قرار گرفتند، اداره کانون‌های فرهنگی هنری محلی است که در آن کار ستادی و فرهنگی انجام می‌شود که با بطری‌های آتش‌زا به آن حمله کردند و نگهبان سالخورده دچار آتش‌سوزی شد. دشمن به کجا رسیده است؟! دشمن می‌داند که از لحاظ امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید حوضچه‌هایی را بزند که برای انقلاب نیرو تربیت می‌کند لذا این مکان را مورد هدف قرار داد.

این مسئول گفت: دشمن در تلاش است مردم را بترساند تا با ظاهر مذهبی در جامعه حضور پیدا نکنند، در حالی که جایگاه امروز ما این نیست، جایگاهی که امروز انقلاب اسلامی در کشور دارد این نیست و مردم می‌دانند و پای انقلاب هم ایستادند اما دشمن به زبونی و پستی افتاده است.

خداداده بیان کرد: دوره‌ها، آموزش‌ها و رویدادهایی همچون مدرسه حلقه‌های میانی مقدس است، محلات، مساجد و هیئت‌ها محلی برای کارورزی است، در این مدل طی دوره میان‌مدت یک‌ساله تمرین می‌شود که چگونه باید کار فرهنگی انجام داد، چگونه جذب اتفاق بیفتد، چگونه تکثیر صورت گیرد و نظام مسائل محله احصا و حل شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در پایان با بیان اینکه باید جامعه و اخوت ایمانی را تقویت کنیم، اظهار کرد: باید کشور عزیزمان را بسازیم و کشور را که حرم اهل بیت(ع) است حفظ کنیم، شهید سلیمانی جمهوری اسلامی را حرم معرفی کرد لذا باید این حرم را امن کنیم و بسازیم و ناخالصی‌ها را از این حرم دور کنیم؛ فراموش نکنیم که برای رسیدن ایران اسلامی به جایگاه کنونی شهدای بسیاری جان خود را فدا کرده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha