تظاهرات اعتراض‌آمیز در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4094921
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
در فارس؛

تظاهرات اعتراض‌آمیز در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به منظور اعتراض به جنایت تروریست‌ها در حمله به حرم شاهچراغ(ع)، تظاهراتی فردا در تمام نقاط این استان برپا خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه‌ای جنایتِ کشتار مردم مؤمن و متدیّن در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) را محکوم و از مردم متدیّن شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) جهت شرکت در تظاهرات جهت محکومیت این عمل تروریستی و همچنین جهت شرکت در مراسم تشییع و تدفین این عزیزان به خون غلتیده دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (سوره شعراء آیه 26)

روز چهارشنبه چهارم آبان‌ماه، شهادت تعدادی از مردان، زنان و کودکان بی گناهِ زائران احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) مردم ایران و همه مظلومان و آزادیخواهان جهان را داغدار کرد و دل‌های پاک و ضمایر آگاه و آزاده را به غمی عظیم گرفتار ساخت.

تفکّر تکفیری مخالف اسلام ناب محمدی(ص) و مورد حمایت جهان استکبار بار دیگر زهر خود را ریخت و با ترور کور و هدف قراردادن مردم بی سلاح و مظلوم، دل های مردم ایران بلکه جهان را آزرد.

به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، عاملین این جنایت شقاوت آمیز که به شهادت و مجروح شدن ده ها مرد و زن و کودک بی گناه انجامید و دل‌های مؤمنین را اندوهگین و داغدار ساخت یقیناً مجازات خواهند شد و به سزای اعمال خویش خواهند رسید؛ لکن ملّت شهید پرور استان فارس و ایران اسلامی در مقابله با دست آتش افروز و عوامل خائن یا جاهل او وظایفی بر عهده دارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اعلام همدردی و تسلیت به داغدیدگان این حادثه دردناک، ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه و وحشیانه، جبران هتک حرمت سومین حرم اهل بیت(ع) و داغ این عزیزان را با مجازات سریع آمران و عاملان آن لازم می‌داند و از مردم مؤمن و متدین شیراز و استان فارس دعوت می‌نماید تا در راهپیمایی و تظاهرات جهت محکومیت این حرکت تروریستی که روز جمعه 06/08/1401 پس از نماز دشمن شکن جمعه برگزار خواهد شد، شرکت نموده و در مراسم تشییع و تدفین این شهیدان به خون غلتیده روز شنبه 07/08/1401 از میدان شهدا(شهرداری) به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور حماسی و دینی خود مرهمی بر دل های داغدیدگان شوند و انزجار خود را از این جنایت ددمنشانه اعلام نمایند.

انتهای پیام
captcha