جلب مشارکت مردمی و افزایش اعتماد عمومی مهم‌ترین هدف جمعیت هلال احمر است
کد خبر: 4094813
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

جلب مشارکت مردمی و افزایش اعتماد عمومی مهم‌ترین هدف جمعیت هلال احمر است

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: مهم‌ترین هدف جمعیت هلال احمر جلب مشارکت مردمی و افزایش اعتماد عمومی بوده که این موضوع جزو اهداف اصلی ما محسوب می‌شود.

جمعیت هلال احمربه گزارش ایکنا از اردبیل، ایمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور، چهارم آبان‌ماه، در بازدید از پروژه‌های هلال احمر اردبیل اظهار کرد: به عنوان یکی از اعضای جامعه به دنبال کاهش آلام بشری، احترام به انسان‌ها و حفظ زندگی سالم هستیم که به عنوان اساس کار جمعیت هلال احمر است که به آن می‌بالیم و امیدواریم سیاست اساس کار جمعیت هلال احمر را بتوانیم اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین اهداف جمعیت هلال احمر می‌توان به جلب مشارکت مردمی و افزایش اعتماد عمومی اشاره کرد که این موضوع جزو اهداف اصلی ما بوده و درصدد هستیم اساسنامه جمعیت هلال احمر را که مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفته محقق کنیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: اخلاقمداری و مشارکت مردم جزو عوامل اصلی است که به استواری یک جامعه کمک می‌کند و در این زمینه توجه به کمک‌های اجتماعی، فعالیت خانه‌های هلال حضور در مناطق کم‌برخوردار و کمک‌های اجتماعی و روانی بخش کوچی از اقدامات جمعیت هلال احمر است که باید مورد توجه واقع شود.

نامدار خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه برنامه‌های هلال احمر با جدیت و اهتمام ویژه مبنای کار قرار گرفته و امید می‌رود با اقدامات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در راستای توسعه برنامه‌های هلال احمر باشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی باشد.

وی اظهار کرد: درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده برنامه‌های هلال احمر را در استان به مرحله قابل قبول برسانیم و با رفع مشکلات و موانع به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و درصدد هستیم با همکاری و مشارکت همه‌جانبه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha