برگزاری جشنواره استانی نماز «فجر تا فجر» در سمنان
کد خبر: 4094809
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

برگزاری جشنواره استانی نماز «فجر تا فجر» در سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه جشنواره سراسری نماز با عنوان «فجر تا فجر» در مرحله استانی و در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره استانی نماز «فجر تا فجر» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید علی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ، عصر روز گذشته، 4 آبان، در نشست با معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به ضرورت تعامل بیشتر نهادهای فرهنگی در اجرای برنامه‌های مختلف، گفت: با تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف می‌توان از موازی‌کاری‌ها جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: برنامه‌های کامل‌تری در راستای ترویج اسلام ناب محمدی و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را در سطح جامعه می‌توان اجرا کرد که  ستاد کانون‌های مساجد استان در سه زمینه با محوریت نماز آماده همکاری با آموزش و پرورش استان سمنان است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه جشنواره سراسری نماز با عنوان «فجر تا فجر» در مرحله استانی و در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کانون پرورش کودک و نوجوانان استان سمنان برگزار خواهد شد متذکر شد: آموزش و پروش استان در این جشنواره می‌تواند همکاری و مشارکت لازم را داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان یکی از برنامه‌های حوزه اقامه نماز این کانون را برگزاری مسابقات کتابخوانی نماز و تصحیح قرائت اذکار نماز ویژه دانش‌آموزان دانست که امسال نیز این برنامه با مشارکت آموزش و پرورش استان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی اجرای طرح کوثر رسالت را سومین برنامه در حوزه قرآن و نماز دانست و افزود: طرح «هر مادر ایرانی،یک مربی قرآنی » سال گذشته نیز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پروش استان برای معلمان پایه اول ابتدایی شهرستان سمنان برگزار گردید که در سال جاری نیز برای شهرستان‌های گرمسار و میامی این برنامه پیش‌بینی شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با اداره کل آموزش و پرورش استان و ستاد کانون‌های مساجد، افزود: امیدواریم امسال نیز این همکاری بهتر از گذشته صورت پذیرد تا شاهد اجرا برنامه‌های منسجم تر در این حوزه باشیم.

انتهای پیام
captcha