محوریت حرم شاهچراغ(ع) مدنظر فعالیت مسئولان قرار گیرد
کد خبر: 4094690
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

محوریت حرم شاهچراغ(ع) مدنظر فعالیت مسئولان قرار گیرد

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب درباره این حرم مطهر، خواستار توجه مسئولان برای محور قرار دادن حرم شاهچراغ(ع) شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) امروز، 4 آبان‌ماه  در دیدار با شهردار شیراز با تأکید بر اهمیت خدمت خالصانه به مردم، اظهار کرد: فرصت خدمت کردن همراه با آزمون و عبور از گردنه‌های سخت است، اگر خوب عمل کنیم در خدمت به خلق و خدا موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: خدمت به محبان اهل بیت علیهم‌السلام، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، فرصتی مغتنم است و باید همواره قدردان خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول دوره مسئولیت خود باشیم.

کلانتری با تأکید بر اهمیت کار و تلاش به همراه برنامه‌ریزی و اولویت‌سنجی در امور گفت: برای خدمت به مردم ریل‌گذاری کنید، محوریت این بارگاه منور در شیراز و ایران به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام، باید مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار نیز محمدحسن اسدی، شهردار شیراز بر اهمیت توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تأکید و برنامه‌ریزی شهرداری را در این رابطه بیان کرد.

انتهای پیام
captcha