توضیحات استاندار کردستان درباره وضعیت سقز
کد خبر: 4094609
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

توضیحات استاندار کردستان درباره وضعیت سقز

استاندار کردستان با تأکید بر اینکه وضعیت سقز پایدار است و مشکلی نداریم، گفت: مردم اخبار و اطلاعات استان را از رسانه‌های رسمی دریافت کنند.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، امروز، چهارم آبان‌ در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، گفت: با وجود فضاسازی سنگین رسانه‌ای دشمن در سقز، به دلیل هوشیاری مردم مشکل خاصی در این شهر نداریم.

وی افزود: موضوع برگزاری مراسم چهلم مرحومه مهسا امینی هم منتفی است چراکه خانواده این مرحومه اعلام کرده‌اند که چنین مراسمی ندارند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه موضوع فوت خانم امینی که تاکنون به عنوان یک ابزار و بهانه مورد سوء‌استفاده دشمن و رسانه‌های آنان قرار گرفته است، بیان کرد: اکنون نیز سعی دارند چهلمین روز فوت این مرحومه را بهانه‌ای برای ایجاد التهاب مجدد قرار دهند، اما وضعیت استان خوشبختانه کاملاً با ثبات و پایدار است.

وی ادامه داد: اخبار منتشر شده مبنی بر بسته بودن راه‌های ورودی و خروجی شهر سقز کذب است و حقیقت ندارد در حال حاضر مشکل خاصی در سقز نداریم و مسئله‌ای هم گزارش نشده است.

استاندار کردستان در مورد وضعیت اینترنت در سقز نیز گفت: اینترنت این شهر تا کنون مشکلی نداشته است.

وی همچنین اعزام نیرو از شهرهای دیگر به سقز را نادرست خواند و افزود: علی‌رغم التهاب‌آفرینی رسانه‌ها، در حال حاضر مسئله یا مشکلی در استان نداریم و نیروهای امنیتی تمام شهرستان‌ها طبق روال عادی برای حفظ امنیت مردم در آمادگی هستند.

زارعی‌کوشا در پایان توصیه کرد: مردم عزیز کشورمان اخبار و اطلاعات استان را از رسانه‌های رسمی دریافت کنند و تحت تأثیر القائات و اخبار نادرست رسانه‌هایی که دلسوز مردم و کشور نیستند قرار نگیرند.

انتهای پیام
captcha