22 مسجد با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در خراسان‌جنوبی ساخته می‌شود
کد خبر: 4094328
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

22 مسجد با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در خراسان‌جنوبی ساخته می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: اکنون 574 پروژه عمرانی و زیربنایی با سرمایه‌گذاری 802 میلیارد ریال شامل 72 مدرسه، 22 مسجد، 118 باب مسکن و 162 پروژه عمرانی دیگر توسط بنیاد برکت در استان در دست اجراست.

سیدمجتبی موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبیسیدمجتبی موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت از سال 98 در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت هشت هزار و 852 طرح اقتصادی با ظرفیت اشتغالزایی 38 هزار و 602 نفر و سرمایه‌گذاری 16 هزار و 820 میلیارد ریال در استان در حال اجراست، تصریح کرد: تقسیم‌بندی این طرح‌ها در حوزه‌های تسهیلات‌محور، مشارکت مدنی، بنگاه‌محور و اجتماع‌محور سحاب است.

موسوی بیان کرد: اکنون هشت هزار و 816 طرح اجتماع‌محور سحاب با ظرفیت اشتغال ۲۶ هزار و ۴۴۸ نفر و مجموع سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال در استان در حال اجرایی شدن است.

وی اظهار کرد: همچنین 12 طرح بنگاه‌محور با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر و مجموع سرمایه‌گذاری دو هزار و ۵۴ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای یک طرح مشارکت مدنی با سرمایه‌گذاری سه میلیارد ریال و اشتغالزایی پنج نفر، افزود: در حال حاضر 23 طرح تسهیلات‌محور با سرمایه‌گذاری چهار هزار و 117 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 869 نفر در حال اجراست.

موسوی یادآور شد: در بخش زیرساختی نیز 574 پروژه عمرانی و زیربنایی با سرمایه‌گذاری 802 میلیارد ریال شامل 72 مدرسه، 22 مسجد، 118 باب مسکن و 162 پروژه عمرانی دیگر شامل بیمارستان، حوزه علمیه، آبرسانی خانه عالم، راه، کتابخانه و سایر موارد در دست اجراست.

انتهای پیام
captcha