انقلاب اسلامی مصداق تأثیر هدایت‌گری آموزه‌های دینی بر انسان‌ است
کد خبر: 4094299
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

انقلاب اسلامی مصداق تأثیر هدایت‌گری آموزه‌های دینی بر انسان‌ است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصداق روشنی بر اصالت معنویت و تأثیر هدایت‌گری آموزه‌های دینی بر انسان‌ها در جهان مادی مدعی مدرنیته است.

حجت الاسلام کمالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه بندرخمیر

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان، حجت‌الاسلام کمالی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر، شب گذشته، دوم آبان، در دیدار با فرمانده و مدیران بسیجی این ناحیه، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصداق روشنی بر اصالت معنویت و تأثیر هدایت‌گری آموزه‌های دینی بر انسان‌ها در جهان مادی مدعی مدرنیته است.

کمالی بیان کرد: ارزش‌های والای اخلاقی و معرفتی اسلام ابزار مادی را تحت تربیت نور معنویت کارآمد می‌سازد و مکتب حیات‌بخش اسلام، انسان کامل و متعهد تربیت می‌کند. به همین دلیل انقلاب اسلامی توانست نظام مردم‌سالاری دینی را بر پایه معنویت بیافریند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر در ادامه عنوان کرد: اکنون که این نظام دینی با تهدیدات گوناگونی مواجه است، شرط حفظ آن از آسیب‌ها، حفظ معنویات و تحول عظیم روحی ملت ایران است.

وی در پایان یادآور شد: هجوم ناتوی فرهنگی در داخل کشور و تهدیدات سیاسی نظامی بیگانگان در بیرون مرزها اهمیت مأموریت سپاه و بسیج را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی نمایان‌تر می‌سازد، از این رو ضروری است که همواره این دو نهاد مقدس خود را به سلاح پولادین و نفوذناپذیر معنویت اخلاقی و معرفت دینی مسلح سازند تا در نبردهای نامتقارن سرافراز باشد.

انتهای پیام
captcha