جهاددانشگاهی نماد تلفیق علم و ایمان است
کد خبر: 4094250
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

جهاددانشگاهی نماد تلفیق علم و ایمان است

سرپرست جهاد دانشگاهی استان فارس، این نهاد انقلابی را، نماد موفقیت در تلفیق علم و ایمان، خودباوری نسل جوان و بازوی اجرایی نظام در حوزه علم و فناوری دانست.

امیرحسین استقلال، سرپرست جهاددانشگاهی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، امیرحسین استقلال، سرپرست جهاددانشگاهی فارس امروز، 2 آبان‌ماه در دیدار با ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی زمانی بازوی اجرایی انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها بود، گفت: تلفیق علم و ایمان از جمله اهداف انقلاب فرهنگی بود.

وی افزود: خوشبختانه جهاددانشگاهی امروز نمادی از تلفیق علم و ایمان، نماد خودباوری نسل جوان و بازوی اجرایی نظام در حوزه علم و فنآوری است.

استقلال از آمادگی جهاد دانشگاهی برای اجرای طرح‌های پژوهشی نیاز محور خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی طرح‌های فنآوری را با رویکرد جدید انجام می‌دهد و معتقدیم انجام این طرح‌های نوآورانه به توسعه شیراز و فارس سرعت می‌دهد.

وی، استان فارس را یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور دانست و گفت: جهاد دانشگاهی در حال حاضر در بحث کشاورزی طرح‌های نوآورانه را دنبال می کند که در حال انجام است.

سرپرست جهاددانشگاهی استان فارس با معرفی ظرفیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی این نهاد گفت: ظرفیت‌های این نهاد علمی پژوهشی فرهنگی می‌تواند در رفع مشکلات کشور گره گشا باشد.

انتهای پیام
captcha