راه‌اندازی مدرسه حلقه‌های میانی انقلاب در قزوین
کد خبر: 4094063
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

راه‌اندازی مدرسه حلقه‌های میانی انقلاب در قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از برگزاری مراسم افتتاحیه مدرسه حلقه‌های میانی انقلاب اسلامی (محما) در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین خبر داد.

باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین، محمدحسین باغبانها، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: بیش از سه سال از توصیه رهبر معظم انقلاب برای بهره‌گیری از حلقه‌های میانی و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های مردمی به خصوص جوانان برای تسهیل در حل مشکلات کشور می گذرد و مدرسه تشکیلاتی محما با هدف تقویت این حلقه‌های میانی و مجموعه‌های وابسته به آن‌ها تشکیل شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین ادامه داد: در پی تفاهم نامه ای که بین ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تیرماه ۱۴۰۱ امضا شد، بعد از حدود سه ماه برنامه‌ریزی مراسم افتتاحیه مدرسه حلقه‌‌های میانی انقلاب اسلامی «محما» به همراه دوره انصار در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دوره انصار با حضور متولیدن سال های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۵ از مجموعه‌های فرهنگی، هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با رویکرد تقویت تشکیلات آن‌ها در میان مدت و ایجاد حلقه‌های میانی در بلند مدت برگزار می‌شود.

باغبانها افزود: این برنامه پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم آبان ماه با همکاری ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در محل دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های علاقه‌مند به ثبت نام در این دوره می‌توانند به سایت www.mehvatevasl.ir مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌‎های مساجد استان قزوین یادآور شد: یکی از مهمترین مواردی که در این دوره به آن توجه شده و آن را از سایر دوره‌های همیشگی متمایز می‌کند توجه به رویکرد مسئله محوری و تأکید روی چگونگی شناخت و حل مسئله است.

انتهای پیام
captcha