تقویت حوزه امنیت در سمنان
کد خبر: 4093626
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

تقویت حوزه امنیت در سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه نظم و امنیت در استان تقویت خواهد شد، گفت: داشتن امنیت و سلامت بالاترین نعمت در جمهوری اسلامی است که در این راستا برای تقویت زیرساخت‌های این دو موضوع این مهم ضرورت دارد.

تقویت حوزه امنیت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، ظهر امروز، 30 مهر، در جلسه شورای نظم و امنیت عمومی استان سمنان با بیان اینکه استان علیرغم قرارگیری در کریدور مواصلاتی شرق-غرب و شمال-جنوب به لحاظ امنیت استان امنی است گفت: با توجه به دغدغه‌های موجود حوزه نظم و امنیت تقویت خواهد شد.

وی ادامه داد: داشتن امنیت و سلامت بالاترین نعمت در جمهوری اسلامی است که در این راستا برای تقویت زیرساخت‌های این دو موضوع این مهم ضرورت دارد تا مردم پیرامون امنیت و نظم‌عمومی در سایه همراهی و همکاری با نیروی انتظامی نیز نقش موثرتری ایفا کنند.

این مقام عالی استان با بیان اینکه مردم و خیران در تمامی‌حوزه ها از جمله آموزش، عمران، بهداشت و سایر موارد نقش تعیین‌کننده دارند اظهار کرد: خیران حوزه نظم و امنیت تاکنون اقدامات مطلوبی داشتند که امیدواریم در آینده نیز این مهم در راستای برقراری آرامش این همکاری‌ها تقویت شود.

به گفته وی؛ استان سمنان در بین استان‌های دیگر به لحاظ امنیت سابقه بسیار خوبی دارد که بالاترین و ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی، اعتماد مردم است که نشان از بصیرت و آگاهی آنان دارد.

انتهای پیام
captcha