دشمن در فضای مجازی به دنبال هویت‌زدایی از نسل امروز است
کد خبر: 4093328
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

دشمن در فضای مجازی به دنبال هویت‌زدایی از نسل امروز است

فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن در فضای اغتشاشات اخیر، گفت: هویت زدایی و گمراه کردن جوانان از اهداف اصلی دشمنان در فضای مجازی است.

فضای مجازی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی کهگیلویه، سیدمحمد موسوی، فرمانده انتظامی کهگیلویه روز گذشته، 28 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو قطبی کردن جامعه و گمراه کردن جوانان از مهم‌ترین اهداف دشمن در ناآرامی‌های اخیر است که می‌طلبد خانواده‌ها و مسئولان نسبت به این موضوع سطح آگاهی خود و فرزندان را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه جریان‌های اخیر همه کشور و زندگی مردم را در عرصه‌های مختلف مورد هجمه قرار داده، افزود: دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی سعی در ناآرام جلوه دادن فضای جامعه است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با تاکید بر آموزش سواد رسانه‌ای مبتنی بر فضای مجازی به دانش‌آموزان و به‌خصوص نسل‌های امروز، تصریح کرد: فضای مجازی در کنار ارزش‌های بسیار آن، مکان نفوذ بیگانگان شده است.فرهنگ‌سازی و بسترسازی در زمینه استفاده از فضای مجازی باید بیش از گذشته در جامعه تبیین شود.

موسوی ابراز کرد: آموزش و پرورش می‌تواند با استفاده از قابلیت آحاد مردم و ظرفیت دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی مسیر پیشرفت و تعالی را در تبیین ارزش‌های انقلابی برای نسل جوان احیا کند.

انتهای پیام
captcha