افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی در دانشگاه لرستان
کد خبر: 4093262
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی در دانشگاه لرستان

نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی استان لرستان پنج‌شنبه، ۲۸ مهر در محل محوطه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بسیج سازندگی در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، با حضور فرهاد زیویار، استاندار لرستان، معاونان استاندار، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و جمعی از مدیران اجرایی و فرماندهان سپاه استان، نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی استان لرستان پنج‌شنبه، ۲۸ مهر در محل محوطه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان افتتاح شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان از این نمایشگاه بازدید کرد و غرفه‌داران از جمله برخی تولیدکنندگان محصولات مختلف، مطالبات و مشکلات صنفی خود را با مقامات ارشد اجرایی استان در میان گذاشتند.

این نمایشگاه با همکاری دانشگاه لرستان، ذیل برنامه‌ای تحت عنوان اولین دوره رسم خدمت جهادگران وابسته به بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار شد.

توجه به جهاد اقتصادی، تقویت شاخص‌های حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان، ترویج فرهنگ تولید، تلاش برای حمایت هرچه بهتر و اثرگذارتر از تولیدات داخل استان، گسترش اشتغالزایی و ... از جمله اهداف مهم این برنامه است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه در گفت‌وگو با غرفه‌داران و فعالان تولیدی، اقتصادی و جهادی، بسیج اقتصادی و بسیج سازندگی را که برآمده از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستند یک گفتمان منطبق با تعالیم دینی و قرآنی دانست.

وی اظهار کرد: بسیج سازندگی یک فرهنگ دینی در راستای این موضوع است که در راه خداوند و خدمت به خلق، باید ایثار و فداکاری کرد.

انتهای پیام
captcha