بهره‌مندی از ظرفیت مرکز اسناد یزد در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 4092836
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹

بهره‌مندی از ظرفیت مرکز اسناد یزد در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یزد بر ضرورت همکاری مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد در زمینه دانش‌افزایی تاریخی برای جوانان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

دیدار دبیر گام دوم انقلاب با مدیر مرکز اسناد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حمید حکمت، دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یزد، 26 مهرماه در دیدار با سعید زارع، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری روح تاریخی مقایسه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با گذشته است که بخشی از این دستاوردها را باید در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یافت.

وی ادامه داد: لازم است با همکاری این مرکز در استان در موضوع دانش‌افزایی تاریخی برای جوانان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارهای مشترکی را انجام داد.

سعید زارع، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد نیز در این دیدار گفت: از آنجا که این مرکز در حوزه‌های تاریخ‌سازی و تمدن‌سازی نقش مؤثری را ایفا می‌کند که یکی از این مباحث تحقق منشور تاریخی گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است، می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت میلیون‌ها برگ از اسناد موجود و ساعت‌ها مصاحبه در حوزه تاریخ شفاهی به مقایسه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با قبل از آن پرداخت و این اطلاعات را به نسل جوان ارائه داد.

یادآور می‌شود در این نشست مقرر شد پس از معرفی نماینده گام دوم انقلاب اسلامی از طرف مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت‌های مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب همکاری‌های مشترکی بین دو مجموعه صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha