مجموعه انتظامی برآمده از انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4092743
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

مجموعه انتظامی برآمده از انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه مجموعه انتظامی و كاركنان آن از مردم و برآمده از انقلاب اسلامی هستند، گفت: پلیس در مقابل مردم مهربان است.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز، 26 مهرماه در حاشیه سفر به شیراز گفت: ایران اسلامی، کشوری قدرتمند است و پس از انقلاب در حوزه‌های پزشكی، درمانی، رفاهی، تولید و اقتصاد روز به روز در حال توسعه و رشد است و این برای استكبار خوشایند نیست و دیدن ایران قدرتمند برای دشمنان سخت است.

وی افزود: كشورهای اروپایی و غربی عموما به منجلاب و گرفتاری‌هایی از جمله فساد اجتماعی دچار شده‌اند و وضعیت عفاف و حجاب جامعه ما را نشانه گرفته‌اند تا با نیت شوم و اهداف پلیدشان آن را به چالش بكشند.

جانشین فراجا با بیان اینكه یكی از مؤلفه‌های قدرت‌ ما همان عفاف است كه بانوان ایران اسلامی دارند و امروز دشمنان درصد هستند تا این مهم را مورد هجمه قرار دهند، تصریح كرد: هرجا ما قدرتی داشته باشیم دشمنان آن را هدف می‌گیرند و فتنه‌ای كه اخیرا در كشور ایجاد شد و با بهانه‌ای آن را شروع كردند و متأسفانه بعضی از مزدوران داخلی بر اثر تبلیغات كذایی بر آتش این فتنه دمیدند و ما مطلع هستیم كه پول و دلارهای زیادی در این زمینه دریافت كرده اند و عده‌ای هم احساسی شدند و فریب خوردند كه به شدت و برابر قانون با آنان برخورد خواهیم كرد.

رضایی با اشاره به اینكه دشمنان قسم خورده هر روز تلاش می‌كنند فتنه‌ای در ایران اسلامی ایجاد کنند که هر بار شكست می‌خورند، اظهار کرد: مردم ما هوشیار هستند و قدرت كشور ما قدرت همبستگی مردم و رهبری  است.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: اغتشاشگران و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی باید جواب خدا و شهدا را بدهند و خسارت به اموال دولتی و عمومی را پرداخت کنند.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی با بیان اینكه هیچ‌وقت این ناهنجاری‌هایی كه هنجارشكنان ایجاد می‌كنند برای پلیس قابل تحمل نیست، گفت: اعتراضاتی كه منجر به آشوب، ناآرامی و خسارت مالی به مردم شود، برای پلیس خط قرمز است و با آنان هیچ وقت مماشات و خویشتن‌داری نمی‌كنیم.

وی با اشاره به اینكه مطلقاً این جوسازی‌ها اثری بر تصمیم و اراده پلیس نخواهد داشت، ادامه داد: طبق قانون وظیفه داریم با هر جرم مشهود از جمله خسارت به اموال دولتی و خصوصی و اخلال در آرامش و امنیت جامعه  برخورد قاطع كنیم.

رضایی تصریح کرد: خوشبختانه همكاران من در سطح كشور شبانه‌روز عاشقانه خدمت می‌كنند و برای ما تفاوتی ندارد جنگی 8 ساله را بر ایران تحمیل كنند یا فتنه‌هایی مثل ناآرامی‌های اخیر ایجاد کنند، ما در مقابل همه اینها با اقتدار ایستاده و خواهیم ایستاد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینكه پلیس در مقابل مردم مهربان است و مردم این سازمان را دوست دارند، اظهار کرد: در تاریخ سابقه نداشته است كه در یك كشور این قدر مردم از پلیس حمایت كنند و همین برای ما كافی است كه مردم و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از این سازمان رضایت دارند.

انتهای پیام
captcha