امنیت پایدار؛ لازمه تحقق فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی
کد خبر: 4092732
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد:

امنیت پایدار؛ لازمه تحقق فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: نیروهای پرتلاش نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارند که در سایه امنیت پایدار جامعه، فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی محقق می‌شود.

امنیت پایدار لازمه تحقق فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با همراهی جمعی از فعالان فرهنگی، مسئولان هیئت مذهبی و مؤسسات قرآنی امروز، 26 مهرماه در نشست با سردار ملکی، فرمانده انتظامی استان که در ستاد فرماندهی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه امنیت، بزرگ ترین و مهم ترین نیاز امروز جامعه اسلامی است، افزود: نیروهای پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند که در سایه امنیت پایدار جامعه، فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی محقق می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست، گفت: نیروی انتظامی از پرتلاش‌‌ترین و مظلوم‌ترین دستگاه‌های کشور است که ماموران علاوه‌ بر اجرای ماموریت‌های ذاتی خود در سایر موضوعات پیش روی نظام همیشه در صحنه حاضر هستند و به قید فوریت جهت ایجاد نظم و امنیت تلاش و مجاهدت می‌کنند.

در پایان این نشست با اهدای گل و هدیه از زحمات فرمانده انتظامی استان و معاونین و کارمندان فراجا ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha