پیام استاندار لرستان به‌مناسبت شهادت سومین شهید لرستانی مدافع امنیت
کد خبر: 4092591
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

پیام استاندار لرستان به‌مناسبت شهادت سومین شهید لرستانی مدافع امنیت

استاندار لرستان با صدور پیامی شهادت مدافع امنیت گروهبان یکم مهدی لطفی در جریان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را تسلیت گفت.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پی شهادت مدافع امنیت، گروهبان یکم مهدی لطفی که شامگاه شنبه، 23 مهر در جریان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین در تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

«ملت شهیدپرور لرستان، باز هم خون فرزندی دیگر از فرزندان برومند خود را تقدیم انقلاب و امنیت مردم کرد.

شهادت مهدی لطفی از پرسنل لرستانی خدوم انتظامی تهران بزرگ در درگیری با اغتشاشگران سندی دیگر بر اثبات نقش جریانات خارج از کشور و مزدورانشان در داخل کشور برای برهم زدن امنیت مردم است، چراکه مردم ایران هیچ‌گاه حاضر به ریخته شدن خون هموطنان خود نبوده و به شدت در مقابل این توطئه‌ها خواهند ایستاد.

خون پاک این شهید برگ زرین دیگری بر وفای عهد لرستان با انقلاب اسلامی است و تجزیه‌طلبان و هرج‌ومرج خواهان بدانند با شهادت فرزندان ملت نه تنها خدشه‌ای به نظام اسلامی مردمی وارد نخواهد شد بلکه اتحاد، همدلی و نهضت مقاومت دولت و ملت در مقابل توطئه‌ها دوچندان خواهد شد.

انقلاب اسلامی ایران، بار‌ها و بار‌ها از طرف معاندین و خائنین مزدور مورد توطئه قرار گرفته، اما به گواه تاریخ پس از هر فتنه اتحاد ملت و دولت فراگیر‌تر و آگاهی عمومی به عمق نیات پلید بدخواهان بیشتر شد.

اینجانب شهادت شهید مهدی لطفی را به محضر ملت بزرگ ایران و خانواده‌ این شهید عزیز و همرزمان و مردم ولایی لرستان به‌ویژه شهرستان درود تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.»

یادآور می‏‌شود، شهید مهدی لطفی 28 ساله، متأهل و دارای یک فرزند است؛ این شهید والامقام در یگان امداد نیروی انتظامی مشغول فعالیت بود.

انتهای پیام
captcha