تناقض رفتاری و نفاق، گسست‌های نسلی را رقم می‌زند
کد خبر: 4092043
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

تناقض رفتاری و نفاق، گسست‌های نسلی را رقم می‌زند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت؛ تناقض رفتاری و نفاق داشته باشیم تا شکست‌ها و گسست‌های نسلی اتفاق نیفتاده و شاهد اتفاقات اخیر نباشیم.

سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز ۲۳ مهرماه در شورای اطلاع رسانی شهرستان درمیان اظهار کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری نباید درگیر مسائل جزئی شویم چرا که از مسائل کلی و راهبردها غافل می‌شویم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ تمدنی است، افزود: تمدن پوشالی و در حال افول غرب امروز به جنگ تمدن اسلامی درحال شکل گیری آماده است و امروز جمهوری اسلامی در زمینه نظام سیاسی جز مقتدرترین نظام ها در جهان است.

وی ادامه داد: جهان در حوزه دیپلماسی نتوانسته از پس ایران بر بیاید و در قدرت نظامی توان تهاجم و شروع کنندگی را داریم و به همین دلیل جنگ تمدنی را راه انداخته اند.

زهرایی بیان کرد: در تمدن غرب، اصالت یک سرمایه است و اگر ایران را با این قاعده مقایسه کنیم مشاهده خواهید کرد که به دنبال منفعت نیستیم و تکلیف انقلاب اسلامی روشن است و کسی نمی‌تواند آن را تکان دهد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه حق همواره در اقلیت بوده است، افزود: به این دلیل که جذابیت در برنامه‌های شیطانی بیشتر است و جبهه حق با سختی‌های بسیاری رو به رو است.

وی با تأکید بر اینکه باید تکلیف خود را روشن کنیم، ادامه داد: انقلاب اسلامی نمی‌بازد و باید مراقب باشیم که ما نبازیم و انقلاب و اسلام صاحب دارد و متأسفانه این گسست‌های نسلی به خاطر کوتاهی‌های ما به وجود آمده است.

زهرایی با بیان اینکه نباید تناقض رفتاری و نفاق داشته باشیم تا این شکست‌ها و گسست‌های نسلی اتفاق نیافتد و شاهد اتفاقات اخیر نباشیم، ادامه داد: اعتبارات ویژه و قیر به شهرستان درمیان تخصیص خواهد یافت و جاده‌های بین مزارع و محوطه پاسگاه‌های بین راهی دغدغه اصلی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه سهمیه تخصیص یافته به خراسا‌ن‌جنوبی با وضعیت اقلیم و تقاضاها برابری نمی کند و درخواست افزایش دو برابری آن به مجلس ارائه دادیم، افزود: دولت سیزدهم اقدام به ایجاد نهضت احیای صنایع کرده است.

زهرایی با اشاره به اینکه ۳۹ هزار صنعت خُرد، متوسط و بزرگ در کشور وجود دارد که راکد هستند و مقرر شده است از این تعداد یک هزار واحد به همت بسیج سازندگی احیا شوند، تصریح کرد: در خراسان جنوبی به خصوص شهرستان درمیان باید واحدهای صنایع راکد شناسایی و معرفی شوند تا در این زمینه اقدام کنیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به صندوق‌های قرض الحسنه، بیان کرد: در خراسان‌جنوبی صندوق‌های قرض الحسنه پایدار می‌توانند هر صندوقی ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصد پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی متولی محرومیت زدایی نیست و به عنوان جهادگران کارآفرین کمیته امداد فعالیت دارد، تصریح کرد: طی تفاهم نامه با کمیته امداد مقر شد تا ۴۰ هزار واحد مسکن محرومین در کشور ساخته شود؛ از این تعداد ۳۰۰ واحد مربوط به خراسان جنوبی است که عملیات اجرایی ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی آغاز شده است.

 

انتهای پیام
captcha