تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده پویش نذر حفظ یک جزء قرآن در شیراز
کد خبر: 4091194
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده پویش نذر حفظ یک جزء قرآن در شیراز

طی مراسمی از دانش‌آموزانی که در پویش نذر حفظ یک جزء قرآن کریم در آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز شرکت کرده بودند، تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از دانش‌آموزان حافظ قرآن، پویش نذر حفظ یک جزء قرآن، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس، همایش تجلیل از دانش‌آموزان حافظ قرآن شرکت‌کننده در پویش نذر حفظ یک جزء قرآن کریم با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس و آموزش و پرورش ناحیه شیراز با حضور دانش‌آموزان که عمدتاً مقطع ابتدایی و متوسطه اول دختر و پسر بودند، امروز، 19 مهرماه در مجتمع حضرت سمیه (س) برگزارشد.

حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در این رابطه با بیان اینکه این پویش با هدف توسعه فرهنگ قرآنی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود، گفت: هزینه هر یک از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح 500 هزارتومان است که این مبلغ به دانش‌آموزانی که یک جزء از قرآن کریم را حفظ می‌کنند، توسط بانیان مردمی این طرح، پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: پویش نذر حفظ یک جزء قرآن کریم روز گذشته با حضور 40 نفر از دانش‌آموزان ناحیه 4 شیراز برگزار شد و دانش‌آموزان برگزیده مبلغ 500 هزارتومان به عنوان هدیه دریافت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در پایان از اعلام آمادگی این اداره‌کل در مشارکت، ترویج و اطلاع‌رسانی پویش نذر حفظ یک جزء قرآن در این استان خبر داد .

انتهای پیام
captcha