بهترین شیوه‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توجه به جایگاه والای خانواده شهداست
کد خبر: 4090854
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

بهترین شیوه‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توجه به جایگاه والای خانواده شهداست

مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: توجه به جایگاه والای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جامعه اسلامی، یکی از بهترین شیوه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم جامعه ایثارگری است زیرا با توجه به ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران، تکریم این قشر معزّز بر مردم و مسئولان واجب است.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۱۸ مهرماه، در دیدار با پدران شهید در اردبیل اظهار کرد: توجه به جایگاه والای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در جامعه اسلامی، یکی از بهترین شیوه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم جامعه ایثارگری است زیرا با توجه به ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران، تکریم این قشر معزّز بر مردم و مسئولان واجب است.

نوری افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در یک جامعه، امنیت و اقتدار و عزّت روزافزون برای آحاد مردم آن جامعه در پی دارد و چنین جامعه‌ای هرگز در برابر ظلم و ستم و استعمار تسلیم نمی‌شود.

وی ادامه داد: دیدار و دلجویی از جامعه ایثارگری کمترین وظیفه مسئولان است و یکی از مهمترین آثار و برکات دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تقویت روحیه جهاد و خدمت صادقانه است زیرا شهدا و ایثارگران مهمترین الگوهای جهاد و خدمت صادقانه هستند.

حجت‌الاسلام نعمتی امام جمعه شهرستان نیر نیز ضمن تجلیل از رشادت و شجاعت شهدا و ایثارگران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گفت: یکی از مهمترین سفارش‌های مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و ما هم با هدف تکریم خانواده‌های معزّز شهدا و ایثارگران و هم در جهت عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری با کمال افتخار با جامعه معزّز ایثارگری دیدار می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha