تغییر زمان آزمون رشته‌های معارفی در البرز
کد خبر: 4090762
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

تغییر زمان آزمون رشته‌های معارفی در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: زمان اجرای بخش اول مرحله پایانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش معارفی به تعویق افتاد.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: براساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه زمان برگزاری مرحله مقدماتی آزمون پایانی رشته‌های معارفی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن با وجود پیش‌بینی‌های فنی و اجرایی لازم برای برگزاری منظم آزمون به تعویق افتاد.

وی افزود: با توجه به مشکلات اینترنت کشور و سختی دسترسی کاربران به سامانه آزمون اجرای این مرحله از ۲۰ مهرماه به ۲۶ آبان‌ماه سال جاری تغییر کرد.

اشرفی تصریح کرد: این اطلاعیه از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات اوقاف شهرستان‌های استان به اطلاع تمامی شرکت‌کنندگان رسیده است و متسابقان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی http://azmoon.kavano.org مراجعه کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در پایان با بیان اینکه امسال از استان البرز 27 نفر در این بخش از مسابقات شرکت دارند، گفت: مرحله نهایی بخش معارفی این مسابقات به‌صورت حضوری و به میزبانی استان قم برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha