ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آماده دفاع از کشور است
کد خبر: 4090636
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آماده دفاع از کشور است

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقر العلوم(ع) رشت با تاکید بر اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور است، گفت: کوتاهی در جهاد تبیین و بازگو کردن وقایع و افتخارات نظام اسلامی برای جوانان و نوجوانان باعث شد تا برخی از آنان فریب شبهات و اخبار غلط دشمن را بخورند.

ناخدایکم منصور لشنی، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقر العلوم(ع) رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، ناخدایکم منصور لشنی، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقر العلوم(ع) رشت امروز، 17 مهرماه در صبحگاه مشترک عهد سربازی که به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) همزمان با دیگر یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران آئین در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت برگزار شد، با اشاره به دسیسه دشمنان در جهت صدمه به انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان همه ما سربازان امام زمان(عج) هستیم و در زیر پرچم سه رنگ مهین عزیز اسلامی‌مان در کنار دیگر برادران خود در نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، با نا امیدی در رویارویی نظامی، جنگ ترکیبی را در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پیش گرفته‌اند و سعی دارند از این راه به کشور ضربه بزنند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقر العلوم(ع) رشت با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: کوتاهی در جهاد تبیین و بازگو کردن وقایع و افتخارات نظام مقدس اسلامی برای جوانان و نوجوانان باعث شد تا برخی از این عزیزان دست مایه بیگانگان شوند و فریب شبهات و اخبار غلط دشمن را بخورند.

در پایان این مراسم عهدنامه سربازی یگان‌های ارتش قرائت شد و نیروهای حاضر در میدان سوگند یاد کردند که وفادار به اسلام و انقلاب اسلامی تا پای جان بمانند.

انتهای پیام
captcha