نیروی انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است
کد خبر: 4090405
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

نیروی انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به تقدیم ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی لرستان، گفت: پلیس در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و امام شهدا از جان خود مایه می‌گذارد.

نیروی انتظامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان امروز، ۱۶ مهر در گردهمایی مشترک نیروهای مسلح در لرستان که به مناسبت هفته فراجا با اشاره به دستاوردهای مهم پلیس استان لرستان، گفت: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این راه خطیر و مقدس شهدای گرانقدری تقدیم کرده است.

وی افزود: ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور با تقدیم شش هزار و ۵۴۶ شهید والامقام و ۵۰۹ شهید فرماندهی انتظامی استان لرستان، نشان داده که در برقراری امنیت و آرامش جامعه از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: پلیس در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا از جان خود مایه می‌گذارد و بارها در این راه مقدس به وظیفه خطیر خود عمل کرده است.

فرهاد ابدال‌چگنی، جانشین فرماندهی انتظامی لرستان هم در این مراسم، گفت: امسال سه تُن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته ۵ درصد رشد داشته است.

وی امحای بیش از  یک هزار و ۲۰۰ کیلگرم  انواع مواد مخدر از دیگر برنامه‌های  چهارمین روز هفته ناجا  در استان بود .

  کارکنان نیروی انتظامی لرستان با حضور در پایگاه انتقال خون  خرم‌آباد به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

انتهای پیام
captcha