مقابله با مخلان نظم و امنیت، مطالبه مردم است
کد خبر: 4088475
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

مقابله با مخلان نظم و امنیت، مطالبه مردم است

امام جمعه اقلید با بیان اینکه پلیس مقتدر در آشوب‌ها و اقدامات هنجارشکنانه اخیر اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد، این مسئله را مطالبه به حق مردم از کارکنان فراجا عنوان کرد.

دیدار کارکنان فراجا شهرستان اقلید با امام جمعهبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق طالبی، امام جمعه اقلید امروز، 6 مهرماه در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان فراجا این شهرستان گفت: پلیس با فداکاری، شهادت و حضور در صحنه‌های مختلف برای حفظ امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند.

وی از خدمات ارزنده و تلاش‌های پلیس در راستای امنیت بخشی و برقراری نظم در سراسر کشور و این شهرستان تقدیر کرد، افزود: کارکنان انتظامی محبوبیت ویژه‌ای بین مردم دارند.

طالبی گفت: پلیس مقتدر در آشوب‌ها و اقدامات هنجارشکنانه اخیر اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد و این مطالبه به حق مردم از کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا است.

در ادامه مراد صارمی، فرمانده انتظامی اقلید نیز با قدردانی از حضور گرم امام جمعه در جمع کارکنان پلیس، افزود: پلیس با تمام توان برای خدمتگزاری به مردم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه تلاش می‌کند و در این راستا از هیچ گونه تلاشی فروگذار نیست.

انتهای پیام
captcha