مسیر گام دوم انقلاب را با اتحاد پیش ببریم
کد خبر: 4088444
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

مسیر گام دوم انقلاب را با اتحاد پیش ببریم

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه امروز دوره احزاب چپ و راست گذشته است، گفت: این‌ها دکانی بودند که به تاریخ پیوستند و باید با فکر، اتحاد و وحدت در مسیر گام دوم انقلاب قدم برداریم.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 6 مهرماه در یادواره 133 شهید والامقام بخش جره و بالاده شهرستان کازرون گفت: هشت سال ایستادگی در برابر دشمن با حداقل امکانات نشان از فداکاری و شجاعت شهدا، رزمندگان و ایثارگران گرانقدر ما است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا درطول هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: جنگ ما شناسنامه دارد و شناسنامه این جنگ شهدا هستند و امروزه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و باید با داشتن بصیرت، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی مقابل دشمنان خود ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه کازرون با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروزه دوران احزاب چپ و راست گذشته است؛ این‌ها دکانی بودند که به تاریخ پیوستند و باید با فکر، اتحاد و وحدت در مسیر گام دوم انقلاب قدم برداریم.

وی با اشاره به همراهی سپاه با مردم بیان کرد: سپاه در کنار مردم برای حل مشکلات است؛ در بخش جره و بالاده با ورود سپاه فجر استان و بسیج سازندگی به مشکلات آب شرب شهر بالاده، دهستان فامور و جره در حال تجهیز و تکمیل پروژه خط انتقال آب بیخک جروق، اصلاح شبکه آب برخی روستاهای بخش هستیم.

توکل با اشاره به روحیه انقلابی مردم شهر کازرون افزود: منافقین و ضدانقلاب‌ها سعی در تحریک مردم انقلابی شهر کازرون در اتفاقات اخیر را داشتند که با هوشیاری مردم شهر،کازرون در امن و امان به صدقه سری شهدا به‌سر برد و منافقیت بدانند مردم انقلابی کازرون بیدار هستند.

انتهای پیام
captcha