تبیین حماسه دفاع مقدس گره‌گشای موانع حرکت در مسیر تمدن اسلامی است
کد خبر: 4087881
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

تبیین حماسه دفاع مقدس گره‌گشای موانع حرکت در مسیر تمدن اسلامی است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تأکید بر ضرورت تبیین حماسه دفاع مقدس گفت: تبیین حماسه دفاع مقدس، حماسه‌های ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در آن دوران سراسر نور با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند گره گشای موانعی باشد که بر سر تحقق جامعه اسلامی الهی و حرکت در مسیر تمدن اسلامی قرار گرفته‌اند.

سردار سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 3 مهرماه در جلسه شورای اداری کازرون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در توسعه و پیشرفت‌های مختلف خصوصاً دفاعی و روحیه‌های ایثار و شهادت‌طلبی محصول هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: نباید بگوییم جنگ 8 ساله، جنگ صدام علیه ایران بود بلکه باید بگوئیم جنگ تمام استکباردر مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران که چنین جنگی در طول تاریخ جهان بی سابقه است.

کوشکی جهرمی با اهمیت جهاد تبیین دفاع مقدس در آن روزهای سخت یادآور شد: تبیین حماسه دفاع مقدس، حماسه‌های ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در آن دوران سراسر نور با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند گره گشای موانعی باشد که بر سر تحقق جامعه اسلامی الهی و حرکت در مسیر تمدن اسلامی قرار گرفته‌اند.

این یادگار دوران دفاع مقدس به توطئه‌های متعدد دشمن در سال مختلف اشاره کرد و افزود: توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تمام شدنی نیست چرا که دشمن تحمل موفقیت و پیروزی‌های کشور را ندارد و در این فتنه‌ها برخی‌ها غربال خواهند شد.

وی با تأکید بر ضرورت الگو قرار دادن سیره شهدا در زندگی فردی و اجتماعی تصریح کرد: برای اینکه امروز بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم باید جهاد تبیین را از خانه‌هایمان شروع کنیم و آموزش‌های لازم را در عرصه صحیح استفاده کردن از فضا مجازی تحقق کنیم و در صحنه‌های انقلاب همیشه در حضور یابیم. .

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پایان کازرون را یکی از شهرستان‌های ممتاز به خصوص در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: مردم کازرون در دفاع مقدس نقش تاریخی ایفا کردند و هر زمان قضیه آزادسازی سوسنگرد مطرح می‌شود نام رزمندگان، شهدا و ایثارگران کازرون در اذهان تداعی می‌شود.

انتهای پیام
captcha