اجتماع مدافعان قرآن و شریعت نبوی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4087853
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۱

اجتماع مدافعان قرآن و شریعت نبوی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از اجتماع مدافعان قرآن و شریعت نبوی در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر در چند شهر استان خبر داد.

اجتماع مدافعان قرآن

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام رضا افتخاری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، دوم مهرماه در جمع خبرنگاران، از اجتماع مدافعان قرآن و شریعت نبوی در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر و اهانت تعدادی از افراد ناآگاه و سرسپرده به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت به حجاب بانوان محجبه در چند شهر استان خبر داد.

وی افزود: تجمع مردم ولایی در بهمئی نیز از میدان مرکزی به سمت گلزار شهدای گمنام ساعت ۱۷، در سی‌سخت از مسجد جامع تا امام‌زاده سیدمحمد(ع) ساعت ۹:۳۰، در مارگون از میدان شهید یزدانپناه ساعت ۱۷، در لنده ازجلوی سپاه ناحیه به طرف مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ساعت 10، در گچساران از مسجد شهیدان تا فلکه امام (ره) ساعت ۹ برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: این تجمع در باشت از ابتدای خیابان نورالشهداء از ساعت۱۶ برگزار می‌شود.ساعت شروع این مراسم در یاسوج ۱۰ صبح و مکان آن در بلوار جمهوری اسلامی تا میدان امام حسین(ع) است.

انتهای پیام
captcha