خدمت‌رسانی خادمان سومین حرم اهل بیت(ع) به زائران امام رضا(ع)
کد خبر: 4087819
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

خدمت‌رسانی خادمان سومین حرم اهل بیت(ع) به زائران امام رضا(ع)

مسئول موکب سومین حرم اهل بیت شاهچراغ(ع) از خدمت‌رسانی خادمان موکب از امروز تا شامگاه سه‌شنبه به زائران امام رئوف در مشهد مقدس خبر داد.

موکب، خدمت‌رسانی به زائرانبه گزارش ایکنا از فارس، شاهرخ صبوری، مسئول موکب سومین حرم اهل بیت شاهچراغ(ع) امروز، دوم مهر به خبرنگاران گفت: موکب بزرگ سومین حرم اهل بیت(ع) با غرفه‌های مختلف شامل اطعام و پذیرایی، پخت و توزیع نان، اسکان زوار، ارائه خدمات بهداشتی، خدمات پزشکی، حمام و ... از شنبه، دوم مهرماه تا سه‌شنبه در خدمت زوار امام رئوف در مشهد مقدس خواهد بود.

وی افزود: امسال برای خدمت به زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس همزمان با دهه آخر صفر، از سوی استاندار فارس و معاون گردشگری و زیارتی وی تدابیری اندیشیده شد تا موکبی از استان فارس در مشهد مستقر شود.

مسئول موکب سومین حرم اهل‌بیت احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع) ادامه داد: نیروهای مردمی، هیئات مذهبی، بخش‌های فرهنگی فارس و شهرداری شیراز نیز در این راه کمک کردند تا امسال این موکب برای خدمت‌رسانی به زوار فراهم شود.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس افزود: به جهت تسریع در خدمت‌رسانی و یکپارچگی موکب‌های فارس، با هماهنگی مسئولین و ستاد بحران استان موفق شدیم در محل اصلی ستاد مرکزی در بلوار امام رضا(ع)، موکب سومین حرم را مستقر کرده و در غرفه‌های مسیر عبور زوار به ارائه خدمات بپردازیم.

صبوری با بیان اینکه غرفه‌های فارس به نام امامزادگان فارس و شیراز از جمله حضرت علی‌بن حمزه(ع)، سیدمیر محمد(ع)، سید علاء‌الدین حسین(ع) و دیگر امام‌زادگان واجب‌التعظیم مزین شده است، گفت: این نام‌گذاری منجر به معرفی امامزادگان فارس در کنار آداب و رسوم و فرهنگ فارس به مردم سراسر کشور خواهد شد.

وی اظهار کرد: این خدام ساعت ۱۵ امروز با سه دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، ضمن اینکه اقلام و امکانات مورد نیاز موکب‌ها نیز از روز گذشته با ۶ دستگاه تریلر در حال ارسال است.

انتهای پیام
captcha